Publicerat July 1, 201114 yr comment_1451429 Ska köra en roadtrip genom Jämtland/Härjedalen/delvis Norge v.29 & v.30. Behöver relativt hemliga tips om bra öringfiske, harr/röding funkar också. Gärna mindre vatten, torrflugefiske är ett måste. Har varit rätt mkt runt Hede i Lunen/Lunån och även Vemdalen - Veman. Så dom vattnena kan jag utantill. Kontakta mig via PM så slipper ni skramla ut allt här, om ni inte vill Jag vet vad jag begär just nu, men jag är väldigt diskret om ni så önskar att vara privata och vill ge mig några intressanta tips. Mvh//Jon Redigerad July 1, 201114 yr med jflyfishing Rapport
Publicerat July 2, 201114 yr Författare comment_1451640 Gud vad tråkiga ni är Ingen som har minst lilla tips ens som man vill dela med sig av? En del folk borde väl varit i Jämtland/Härjedalen? Eller ni fiskar inte? Mvh//Jon Rapport
Publicerat December 30, 201114 yr comment_1501571 nästan 6 månader senare kan jag komma med att jag tog en hel del fin fisk i mittån på bottenmete med upphänagre med olika flugor, även flötesmete med fluga (flugspöt gick av några dagar innan:() under tiden du satt här och sökte tips Rapport
Publicerat July 23, 201213 yr comment_1574736 Har du provat Rånden som ligger ett par kilometer utanför Hede? Vet att där går riktigt fin öring och harr. hade grymt torrflugefiske där för 2 år sedan.. Rapport