Publicerat December 28, 201114 yr comment_1501271 Jag ska nog köpa ett nytt flugspö i klassen 4-5. Ska ha det som allround-spö och kommer fiska i sjöar och strömmar, stora som små. Har funderat på Loop multi #4 8'. Någon som har erfarenhet av detta spö? Redigerad December 28, 201114 yr med flugtoken "A bad day of fishing is still better than a good day at work" Swecam Fishing: https://www.youtube.com/user/fisherman993 Rapport
Publicerat December 29, 201114 yr comment_1501371 Tjena! Jag har ett sådant och det är väldigt trevligt att fiska med! Jag har det när jag fiskar små åar, har ett längre spö när jag fiskar större vattendrag. Känner att korta spö inte kan fixa lika långa och exakta kast som ett lite längre, eller så är det bara jag som inte klarar av att hantera lång lina på kort spö. Har en multilina #4 på mitt spö och det funkar bra, har även testat en opti stream #4 och spöet gjorde inte sämre ifrån sig. Det finns även ett #5 8,6' som kanske funkar bättre, har det själv, och det är underbart spö! rollo Rapport