Publicerat February 4, 201214 yr comment_1515241 Pimpling i Åkers-styckebruk, planerat om en vecka. Ser verkligen fram mot det!! www.netflies.se nominerad till årets edgare 2012 Rapport
Publicerat February 4, 201214 yr comment_1515248 Det är faktiskt ganska kul. Dessutom kan man sätta en flugrulle på pimpelspöt om abstinensen är svår.. http://shantifly.blogg.se Rapport
Publicerat February 4, 201214 yr Författare comment_1515249 Det är faktiskt ganska kul. Dessutom kan man sätta en flugrulle på pimpelspöt om abstinensen är svår.. Ja iofs Känns mest bara kul att få komma ut och fiska, göra en brasa och grilla lite korv med trevligt sällskap. www.netflies.se nominerad till årets edgare 2012 Rapport
Publicerat February 4, 201214 yr comment_1515250 Det är faktiskt ganska kul. Dessutom kan man sätta en flugrulle på pimpelspöt om abstinensen är svår.. Har knåpat ner ett gammalt knäckt #7 daiwa whiskerfly och en sönderbucklad/-repad sunkig RT-rulle med backingen och tio meter 0,20-lina kvar till ett favoritpimpelspö! Asskönt att drilla med! Tyvärr har vi knappt några isar häruppe p.g.a. all snö vi fått och det var väl neremot -42 på sina ställen häromkrin inatt... så vi väntar också till nästa helg! torrt, smått & grått Rapport
Publicerat February 4, 201214 yr comment_1515258 Ja iofs Känns mest bara kul att få komma ut och fiska, göra en brasa och grilla lite korv med trevligt sällskap. Ska befinner mig i Åre nästa helg med bräddan och trevligt sällskap men om ni åka ditt nån gång till är det bara skrika till... jag gillar lite brasmys..!!! Rapport
Publicerat February 4, 201214 yr Författare comment_1515261 Ska befinner mig i Åre nästa helg med bräddan och trevligt sällskap men om ni åka ditt nån gång till är det bara skrika till... jag gillar lite brasmys..!!! Absolut Buddy! Jag visste att du skulle till Åre. www.netflies.se nominerad till årets edgare 2012 Rapport
Publicerat February 4, 201214 yr comment_1515288 regnbågs fiske imorn! om de finns någon fisk kvar i en sjö som de inte planterats in regnbåge i sen september ocktober 2010 Rapport
Publicerat February 5, 201214 yr Författare comment_1515434 regnbågs fiske imorn! om de finns någon fisk kvar i en sjö som de inte planterats in regnbåge i sen september ocktober 2010 Jag tror att ni bara får stora fiskar. Berätta gjärna hur det gick. www.netflies.se nominerad till årets edgare 2012 Rapport