Hoppa till innehåll

Sanrox Stjärnorp


kland

Recommended Posts

Passa på att åka dit ni som kan :)

En idyll som inte får missas med kanonfina bågar!

Litet vatten som kräver sin man. Både vad gäller drillningen och att lägga ut flugan...

Vad jag förstår så finns det inte so mycket att fiska på i era trakter och detta är en liten anonym oas!

post-1679-0-25522800-1321733587_thumb.jp

post-1679-0-78952900-1321733593_thumb.jp

post-1679-0-63205700-1321733600_thumb.jp

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Man får väl skylla på att man har "för nära" ca 1mil, brukar cykla förbi ibland men ska testas snart. tittade även på denna damm som ett tänkbart vatten för ett 15-20-tal år sedan men det blev inget av det.

Men visst finns det lite P&T vatten här i E-län, plus att det finns några privata klubbsjöar, ska till en sådan i morron.

Flugfisket har blivit lite lidandes pga gösfiske dom senaste åren förutom en (ibland 2) årlig norgeresa, men nu när gössjön börjar bli överbefolkad så kan se det blir lite mera flugfiske igen.

Redigerad med Knota
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 9 months later...

Hej!

Var där i morse för första gången, en fantastisk upplevelse! Smygfiske med superpuppan gav utdelning direkt (min första både på torrfluga, hurra!). En stund senare när jag försöker räta ut den tvinnade tafsen i vattnet så kliver det på en till från ingenstans!!! Jag blev helt paff och bara ryckte till i spöt vilket resulterade i tappad fisk... :-(

Har ni inte provat och har vägarna förbi så kan jag varmt rekommendera denna anläggning.

OBS: jag har absolut ingen koppling till företaget eller liknande utan vill bara att fler ska få njuta av ett trevligt fiske!

Mitt nya hemmavatten!!!

Skitfiske!

Mvh,

Wilhelm

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 3 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.






















×
×
  • Skapa ny...