Hoppa till innehåll

UPPROP!!!!


Guest Betis

Recommended Posts

Om vi räddar era älvar kommer dom väl upp till oss  :P.( Skojja bara.. tror jag.) :-

Klart jag ska gå in och stödja er kamp. :)

För en del av oss uppfattas det som upp till er även om det är i mitten av landet.

Jag har 100 mil dit.

Du har säkert sett chefen för Skeleftekrafts uttalande idag.

De är redan uppe hos er....

Tack för ditt stöd Beretta!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

"Sverige importerar i dag el från Ryssland, Polen och Tyskland. Om kärnkraften avvecklas kommer energibehovet att öka och priset sannolikt att stiga. Ett scenario som missgynnar företag med energikrävande produktion." I och för sig ett bra argument men det finns ju ändå inga företag kvar i sverige så då borde turistnäring vara det ända vi kan syssla med i framtiden och då måste vi nog ha 4 älvar.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Förutom att skicka ett förskrivet mail och att bli stödmedlem kan ni beställa en bildekal från turistbyrån i Krokom också (för ynka 20 spänn): turistbyran@krokom.se

Edit:

Jag har beställt åt dig också Jocke...

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 3 months later...

Nu har jag också skickat det där mailet.... hoppas bara att det gör någon nytta.

Är det någon som vet om den där föreningen har något juridiskt biträde, eller ens behöver något i det här skedet. Jag råkar känna en advokat som är en jävel just på miljörätt, fast han är rätt dyr...

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.






















×
×
  • Skapa ny...