Vinnare Edgeflyfishing One Shot Competition 2019
-
Recently Browsing 0 members
No registered users viewing this page.
-
InlÀgg
-
Det Amerikanska systemet att ta krokstorleken delat med tre Àr en bra tumregel, sÄ strl 8 blir 2,5X, vad nu det blir i mm, jag gissar pÄ 0,21 mm.
-
By freddie blank · Posted
Fiskade för ett antal Är sedan i nÄgra sjöar precis öster om fjÀllet tsÄktsÄ, var dÀr en vecka, fick bara stor harrar dÀr, de största vÀgde 1510 och 1430 gram, men sÄg en harr som mÄste vÀgt 2500 gram plus. Har bild pÄ den största. -
Jag har amplitude Mpx som ska hÄlla extra bra men började spricka efter 8 fiske pass . jag fick en ny pÄ garantin , men har en till i en lÀgre klass som ocksÄ börjar spricka att dom hÄller lÀngre Àr inte sant .
-
By RegnbĂ„garnas herre · Posted
Hej söker nÄgon av dessa rullar, helst vÀnstervev. PM om ni har nÄgot sÄ kan vi diskutera pris   -
Söker dom som Àr 6,2 gram eller 95 grains. (#9). 10 fod som vanligtvis tillhör Scandi Short VT.
-
Begagnad bok i fint skick. PÄ danska om havsöring, vad dom Àter, flugor mm. 150kr+ev frakt kan hÀmtas upp pÄ Hisingen i Göteborg
-
-
Ămnen
-
Images
-
0
-
0
-
0
-