Hoppa till innehåll

Älvräddararean


Recommended Posts

Alla som vill ha access till älvräddararean måste ha Edgemember+  status i sitt medlemsskap. D.v.s. en utförlig presentation på medlemsarean samt en bild av sig själv. "Den Lede Fi" är alltså inte önskvärd.

Medlemmarna i den här arean vill vi ska bestå av folk som är mer eller mindre engagerade i ämnet och motståndare till vattenkraftsutbyggnad.

Spaminlägg är inte heller önskvärt.

Skicka mig ett IM med intresseanmälan, så kontaktar jag admn. för access när jag fått grepp om vilka ni är.

// Matte

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Räcker det inte att jag kontaktar Admin?? Måste du godkänna???

Jonas satte upp Älvräddararean när Vojmågruppen kom till och detta var hans önskemål.  Du kan kontakta honom om access i stället.

I och med att Långan är en het potatis och folk vill hjälpa till, så har arean börjat växa, och jag kan faktiskt hålla med dig att fler borde kunna ge access, eftersom jag jobbar för Vojmån.

Kul att du vill bli älväddare förresten.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Nu måste jag bara reagera lite..!! När "DU" fått grepp om vilka "VI" är???

Räcker det inte att jag kontaktar Admin?? Måste du godkänna???

Edge blir märkligare och märkligare..!!

Reagera Du vännen, jag hade blivit besviken annars! ;D

Admin har i en annan tråd bett om att Mats O skall göra en samlad anmälan av de intresserade, för att inte bli helt överhopad av IM. Nu blir Mats O det istället! 8)

Anledningen till att vi försöker hålla lite styr på besöken i den arean är att där vill vi kunna diskutera vissa saker lite friare, precis som Planket, fast seriöst. Vi tänker bolla lite med strategi, teori och hypoteser på ett sätt som inte är lämpligt för ett helt öppet forum, ofärdiga idéer, vilda hugskott som senare kan presenteras som färdiga, allt möjligt och omöjligt.

Sant är att det inte går att skydda sig helt mot oönskade besök (Kraftverksnissar typ), dom kan ju också gå undercover som Edgefolk, men det är bättre än inget.

Det är faktiskt värt att prova och se vad det ger i slutändan! :-*

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Gäst
Det här ämnet är nu stängd för ytterligare svar.
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.






















×
×
  • Skapa ny...