Publicerat April 20, 200917 yr comment_1051689 Snart klar med min Pflueger replica i aluminium bara några detaljer kvar samt polering och anodisering Vägde den idag 53g inte mycket. Vilken färg tycker ni den ska ha ? röd,blå,svart eller naturell Rapport
Publicerat April 20, 200917 yr comment_1051697 Snart klar med min Pflueger replica i aluminium bara några detaljer kvar samt polering och anodisering Vägde den idag 53g inte mycket. Vilken färg tycker ni den ska ha ? röd,blå,svart eller naturell Naturell, som dessa rullar ofta var, eller dom var nog förkromade som mitt exemplar här...... I fish, drink lousy whisky, and I want food at a proper shedule. A bit too old, but not dead yet. I have a bad temper but I love my friends. I hate negative people I fish only with Bamboo rods, together with Bamboozers, Sliva Bums, Friends of F.O.G.T and other nice friends. Rapport
Publicerat April 20, 200917 yr comment_1051705 Snart klar med min Pflueger replica i aluminium bara några detaljer kvar samt polering och anodisering Vägde den idag 53g inte mycket. Vilken färg tycker ni den ska ha ? röd,blå,svart eller naturell Nice Visit My Website Dennis Ryberg snart 41årig kock från Svedala(Malmö) "Ingenting är omöjligt, det är bara olika svårt." Rapport
Publicerat April 20, 200917 yr comment_1051706 Snart klar med min Pflueger replica i aluminium bara några detaljer kvar samt polering och anodisering Vägde den idag 53g inte mycket. Vilken färg tycker ni den ska ha ? röd,blå,svart eller naturell Snyggt Tycker den ska vara naturell, eller som Oops sa, kromad. Kanske kommer med en beställning i framtiden Rapport
Publicerat April 20, 200917 yr comment_1051745 Snart klar med min Pflueger replica i aluminium bara några detaljer kvar samt polering och anodisering Vägde den idag 53g inte mycket. Vilken färg tycker ni den ska ha ? röd,blå,svart eller naturell skulle vara riktigt kul att bygga såna är den obromsad? Bonde boende på bebodd bonngård.Granatgevärsskytt på kungliga Skaraborgs regemente. In every catch and realese fishermans past, there´s an old, black fryingpan Rapport
Publicerat April 20, 200917 yr comment_1051748 Attans läcker. Färg??? ja du jag är mycket för moderna designer men en sån klassiker skall nog vara naturell (kromad) och sitta på ett cane. Jan Fridh. -64:a från Mora boendes i Orsa. Fiskar helst norrut. Fiska bör man annars dör man. Och helvete om nån försöker hindra mig.... Rapport
Publicerat April 20, 200917 yr Författare comment_1051783 skulle vara riktigt kul att bygga såna är den obromsad? Den har en klickfunktion som kan kopplas bort. Det det är väl det som är "bromsen" Lutar åt att den poleras så den blänker och sedan blir den nog naturell. kromning är nog inte aktuellt Rapport
Publicerat April 20, 200917 yr comment_1051965 Den har en klickfunktion som kan kopplas bort. Det det är väl det som är "bromsen"Lutar åt att den poleras så den blänker och sedan blir den nog naturell. kromning är nog inte aktuellt riktigt snygg minst sagt imponerad. //Jonas Rapport
Publicerat August 18, 200916 yr Författare comment_1127239 Nu är den äntligen klar . Anodiserad i Natur Vad tycks ? Rapport
Publicerat August 18, 200916 yr comment_1127249 Tjusigt hatverk! wise use and limit your catch HÅVAR.se Rapport
Publicerat August 18, 200916 yr comment_1127286 Nu är den äntligen klar . Anodiserad i NaturVad tycks ? Me like!!! ;) "Att försöka är det första steget mot misslyckande" Homer Simpson Fiska med Flisan Rapport
Publicerat August 18, 200916 yr comment_1127290 Nu är den äntligen klar . Anodiserad i NaturVad tycks ? Snyggt jobbat "Det handlar inte om att kasta långt, utan att presentera flugan för fisken så den nappar." IMAGO Flyfishing Flugor.se Rapport
Publicerat August 18, 200916 yr comment_1127347 Otroligt coolt, och pm strömmar in om vad en dylik pjäs skulle kunna att kosta ?? 40 och småbarnspappa försöker hinna med att nörda på ändå. stockholms flugfiskecenter FFF - CCI Rapport
Publicerat August 18, 200916 yr Författare comment_1127348 Man tackar för alla goa ord .. det är rätt kul att göra rullar så nästa rulle blir en 7:a helt i rostfritt..har börjat rita så smått på den Rapport
Publicerat August 18, 200916 yr Författare comment_1127349 Otroligt coolt, och pm strömmar in om vad en dylik pjäs skulle kunna att kosta ?? Faktiskt inte ett enda.. Rapport
Publicerat August 18, 200916 yr comment_1127433 Nu är den äntligen klar . Anodiserad i NaturVad tycks ? Mycket tjusig !!! Rapport
Publicerat July 17, 201015 yr Författare comment_1309109 Nu har jag gjort en i aluminiumbrons också. Har tänkt göra trälådor att lägga dom i. Återkommer med bilder på det när dom är färdiga Rapport
Publicerat September 5, 201015 yr Författare comment_1325853 Nu har jag gjort lite trälådor till mina Skeleton rullar Rapport
Publicerat September 5, 201015 yr comment_1325856 Helt sanslöst vackert. Jan Fridh. -64:a från Mora boendes i Orsa. Fiskar helst norrut. Fiska bör man annars dör man. Och helvete om nån försöker hindra mig.... Rapport