Publicerat October 13, 201015 yr comment_1341385 Tar tåget till Sundsvall på fredag för en trivsam kväll med min bror. Lördag blir det en gathering med fiske i Bergeforsen. Ken och några andra leverantörer demar lite prylar och på söndag blir det hö fiske där. Lördagskvällen kommer enligt vad jag erfarit tillbringas på Hotell Knausts Pub.....Tjosan. Blir det fler Edgare där än Ken och jag.... I fish, drink lousy whisky, and I want food at a proper shedule. A bit too old, but not dead yet. I have a bad temper but I love my friends. I hate negative people I fish only with Bamboo rods, together with Bamboozers, Sliva Bums, Friends of F.O.G.T and other nice friends. Rapport
Publicerat October 19, 201015 yr comment_1344015 Bergeforsen är riktigt nice! .. mina hemmavatten , är född i timrå så ägnade rätt mycket till fiske efter lax i bergeforsen, men fick aldrig nån morsan fick en på 8 kg.. lycka till där uppe! Redigerad October 19, 201015 yr med Marcus_1995 Flugfiske slår det mesta och torrflugefiske är det bästa sättet att fånga fisk på Rapport
Publicerat October 19, 201015 yr comment_1344039 Bergeforsen ligger i Timrå timrå timrå! (inte Sönnsvaaall, alltså). Catch & Relapse Rapport
Publicerat October 19, 201015 yr Författare comment_1344143 Bergeforsen ligger i Timrå timrå timrå! (inte Sönnsvaaall, alltså). Läs om läs rätt....Jag åkte tåg till Sundsvall, jag skrev inte att Bergeforsen ligger där. Ska Du näpsa folk så måste Du ha på fötterna..... I fish, drink lousy whisky, and I want food at a proper shedule. A bit too old, but not dead yet. I have a bad temper but I love my friends. I hate negative people I fish only with Bamboo rods, together with Bamboozers, Sliva Bums, Friends of F.O.G.T and other nice friends. Rapport
Publicerat October 19, 201015 yr comment_1344144 Jag läser bara rubriker. Du kan kalla mig Rubrikon. Catch & Relapse Rapport
Publicerat October 19, 201015 yr Författare comment_1344151 Jag läser bara rubriker. Du kan kalla mig Rubrikon. Står det att Bergeforsen ligger i Sundsvall där....? I fish, drink lousy whisky, and I want food at a proper shedule. A bit too old, but not dead yet. I have a bad temper but I love my friends. I hate negative people I fish only with Bamboo rods, together with Bamboozers, Sliva Bums, Friends of F.O.G.T and other nice friends. Rapport
Publicerat October 20, 201015 yr comment_1344205 Jag var där första gången i somras :)mycket fint ställe :)jag fick en blank-lax på 7kg på norra sidan zon1 :) besök gärna http://teamblankoring.blogspot.com/ En urusel fiskedag klår vilken bra arbetsdag som helst! Rapport