Publicerat January 3, 201214 yr comment_1502652 Allt jag kan hitta om inspelningen av Jägarna 2 är att den är inspelad i Överkalix & Kalix men vad heter ån där Peter & Erik fiskar? Någon på forumet lär sitta inne på svaret. Forslöf - När jag kom hem var namnskylten borta på dörren och låskolven var utbytt. - Men du kom ju hem bara efter tio dagar? - Nej nej förfan, jag kom hem den sjunde oktober Rapport
Publicerat January 3, 201214 yr Författare comment_1502801 U-P-P - När jag kom hem var namnskylten borta på dörren och låskolven var utbytt. - Men du kom ju hem bara efter tio dagar? - Nej nej förfan, jag kom hem den sjunde oktober Rapport
Publicerat January 3, 201214 yr comment_1502821 Jo visst är den inspelad där uppe,jag har både jagat och fiskat i dessa trakter en del men känner inte riktigt igen det. Men min gissning är biflöde till Råneälven eller Linaälven...ska plocka fram kartorna,för jag vill oxå veta Inte säkert att det är ett biflöde heller,kom nämligen ihåg att Stormare sa på radion att dom vid filminspelningen plockade svamp å bär,så det kan vara lågt vatten på hösten Redigerad January 3, 201214 yr med Svanberg "The way I see it captain Ahab was a quitter"http://www.epicmedia.se Vakringen Rapport
Publicerat January 3, 201214 yr Författare comment_1502903 Tack för hjälpen, jag trodde först på Bönälven men är tveksam. Forslöf - När jag kom hem var namnskylten borta på dörren och låskolven var utbytt. - Men du kom ju hem bara efter tio dagar? - Nej nej förfan, jag kom hem den sjunde oktober Rapport
Publicerat January 4, 201214 yr comment_1502904 Nåt av de vattendrag som rinner förbi Vuottasjaure kanske? Redigerad January 4, 201214 yr med KilgoreTrout Rapport