Publicerat April 21, 200323 yr comment_34638 Då har man fått känna på säsongens första drillning. Tappade först en fisk sedan bet det på en fin öring på 68 cm som kunde landas odramatiskt (BennyBig tailade). Detta hände i fredags och jag är kvar i ruset fortfarande 8) Drever forever! Rapport
Publicerat April 21, 200323 yr comment_34641 Då har man fått känna på säsongens första drillning.Tappade först en fisk sedan bet det på en fin öring på 68 cm som kunde landas odramatiskt (BennyBig tailade). Detta hände i fredags och jag är kvar i ruset fortfarande 8) man får gratta å fortsatt skitfiske på er SNART Rapport
Publicerat April 21, 200323 yr comment_34650 Ja det blev verkligen succé denna gången oxå! (Jäklar vad jag var sugen på att åka till lögde idag, men det är väl för tidigt? I slutet på veckan kanske?) Rapport
Publicerat April 21, 200323 yr Författare comment_34652 Jo, jag passerar ju Lögde imorgon, ska ta en noggran koll då. Vi har haft ca 15-20 grader hela helgen nu så isarna borde ge sig för gott. Drever forever! Rapport