Hoppa till innehåll

Bosnien den 3:e Oktober


Oops

Recommended Posts

  • Svar 105
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Å vad skönt de ska bli...jag har fan förtjänat lite ledigt nu.... ;)

Sen att få åka med detta kalasgänget kommer bli så jäkla kul!!! :D

Det blir lika grymt som sist i när vi var där i Maj.....Hurtig, seohans Gossen vi. Och några till som jag inte har koll på, men det behövs nog inte heller :)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Å vad skönt de ska bli...jag har fan förtjänat lite ledigt nu.... ;)

Sen att få åka med detta kalasgänget kommer bli så jäkla kul!!! :D

Gossen behöver en uppdatering i sitt flugsortimentet, och jag rekommenderar ju bara det bästa som marknaden har att erbjuda. Vilken av de fyllda askarna ska jag säga till honom att beställa.... :)

Redigerad med Oops
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Gossen behöver en uppdatering i sitt flugsortimentet, och jag rekommenderar ju bara det bästa som marknaden har att erbjuda. Vilken av de fyllda askarna ska jag säga till honom att beställa.... :D

fiskeflugor.se har ju en massa att erbjuda. ring eller maila och fråga. Deras är ju verkligen dom bästa. ;)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

fiskeflugor.se har ju en massa att erbjuda. ring eller maila och fråga. Deras är ju verkligen dom bästa. ;)

Varför är jag inte förvånad?.....Du måste anstränga Dig lite Lucas, "öppet mål" inspirerar mig inte...a1295.gif

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Gossen behöver en uppdatering i sitt flugsortimentet, och jag rekommenderar ju bara det bästa som marknaden har att erbjuda. Vilken av de fyllda askarna ska jag säga till honom att beställa.... :)

Jag tycker du ska plocka ihop flugor löst istället, nu på hösten behövs små rackare...stl 18-24..,,stl 16 är nästan det största som funkar...

Gammarus stl 16-18. CDC tussen, F-fly, N fly...små rackarns nattsländor, små klinhammers...Supergrayling i vårt sortiment är en fluga Jan Jankovic har mönsterbundit åt oss, så dom behövs..Små Pheseant tail nymfer, haröra, ja i rpincip det mesta som är smått...

Lite gröna streamers för Martinbrod är inte fel, och grå tungstenszonkers typ HN zonker är en killer! "Mickes" är oxå grymt bra!

...I fiskeflugors sortiment finns säker jättebra flugor du kan hitta, om int exakt samma mönster kanske andra bra specialare?

, Lucas kan säkert hjälpa dig med en beställning där Leif om du är osäker, han verkar vara insatt i det mesta?

Vill du ha hjälp av mig e de bara slå en pling...annars får väl Tord dyka ner i mina askar lite ;)

ha de bäst...nu åker vi snart!! :D

Jo Gänget är nu komplett det blir: , Hurtig, Oops, Tord, SeoHans,SameoAndreas , elektriker Rickard, och V-ken

Redigerad med V-Ken
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Det kommer gubbar.....Själv tog jag med mig en urladdad kamera med fel laddarkabel :D

Men jag kan ju berätta att vi hade 25-30 grader varmt varje dag,maten var grymt bra och vi åt utomhus. All öl, sprit och vin som åtta gubbar konsumerade dom två första kvällerna på lodgen gick på hutlösa, ca 25 E....(lite mindre än 270 riksgustav) :D:D

Älvarna kryllade av fisk som var mkt svårflörtade för oss som var mindre rutinerade, men dom "stora grabbarna" drog bra med fisk.

Och det är ingen tvekan om att det blir en "Sliva bum" tour på försommaren nästa år...... :D;):D

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.























×
×
  • Skapa ny...