Hoppa till innehåll

Sambeställning kinastäd?


lagrace

Recommended Posts

Ytterligare ett sätt at bli av med lokala butiker.....När Dom inte finns kvar längre så lär det bli ett jäkla gnäll.......Gör som någon sa i tråden, kontakta en svensk butik och gör en deal  :wacko:  Om det kostar någon hundralapp extra kan väl inte vara ett problem....

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Snälla Oops, sluta moralisera. Håll det på planket.

Jag stödjer butiker också.

Dessutom tror jag generalagenterna är de som ryker först när det här blir än mer normalt beteende än vad det redan är idag.

Världen förändras även om du inte gör det.

Nu låter det det som att jag öppnar för diskussion, det gör jag inte. Starta en ny tråd om du vill diskutera vidare.

iPhone

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Ytterligare ett sätt at bli av med lokala butiker.....När Dom inte finns kvar längre så lär det bli ett jäkla gnäll.......Gör som någon sa i tråden, kontakta en svensk butik och gör en deal  :wacko:  Om det kostar någon hundralapp extra kan väl inte vara ett problem....

 

Äh lokala butiker är inte så hett längre, frakt från alla världens hörn är billig och snabb, priset är oftast sjukt bra, man behöver aldrig vänta på att något ska dyka upp i lager och man behöver heller inte pröjsa extra för att det ska ligga andra prylar på det där lagret! 

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Snälla Oops, sluta moralisera. Håll det på planket.

Jag stödjer butiker också.

Dessutom tror jag generalagenterna är de som ryker först när det här blir än mer normalt beteende än vad det redan är idag.

Världen förändras även om du inte gör det.

Nu låter det det som att jag öppnar för diskussion, det gör jag inte. Starta en ny tråd om du vill diskutera vidare.

iPhone

Jag moraliserar inte ett jävla dugg....Jag bara konstaterar att näthandeln tar kål på butiker vilket jag tycker är tråkigt av flera orsaker, arbetstillfällen, en levande stadsmiljö som inte bara består av lagerhallar .... Jag tycker nämligen om att känna på, och se dom saker jag eventuellt ska inhandla

Hur ska man köpa fiskekläder via nätet när man inte kan prova, jo man går in till den lokala butiken och provar ut storleken och sedan beställer man på nätet.....

Du kan vara lugn för att jag förändras med världen i samma takt som Du, men jag missunnar inte min lokala butik att tjäna en slant på den service som jag uppskattar, och när det kommer till garantiåttagande så har jag en verklig människa jag kan prata med, inte en anonym mailadress och en postgång som kan vara hur många veckor som helst.

Numera köper folk mat på nätet......Hur roligt är det att inte kunna titta på köttbiten eller provsmaka osten innan man bestämmer sig.....

Klart är att det är billigare men den lilla skillnaden är jag inte betjänt av på bekostnad av service......

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Snälla Oops, sluta moralisera. Håll det på planket.

Jag stödjer butiker också.

Dessutom tror jag generalagenterna är de som ryker först när det här blir än mer normalt beteende än vad det redan är idag.

Världen förändras även om du inte gör det.

Nu låter det det som att jag öppnar för diskussion, det gör jag inte. Starta en ny tråd om du vill diskutera vidare.

iPhone

Jag moraliserar inte ett jävla dugg....Jag bara konstaterar att näthandeln tar kål på butiker vilket jag tycker är tråkigt av flera orsaker, arbetstillfällen, en levande stadsmiljö som inte bara består av lagerhallar .... Jag tycker nämligen om att känna på, och se dom saker jag eventuellt ska inhandla

Hur ska man köpa fiskekläder via nätet när man inte kan prova, jo man går in till den lokala butiken och provar ut storleken och sedan beställer man på nätet.....

Du kan vara lugn för att jag förändras med världen i samma takt som Du, men jag missunnar inte min lokala butik att tjäna en slant på den service som jag uppskattar, och när det kommer till garantiåttagande så har jag en verklig människa jag kan prata med, inte en anonym mailadress och en postgång som kan vara hur många veckor som helst.

Numera köper folk mat på nätet......Hur roligt är det att inte kunna titta på köttbiten eller provsmaka osten innan man bestämmer sig.....

Klart är att det är billigare men den lilla skillnaden är jag inte betjänt av på bekostnad av service......

jag ser din poäng Oops men den är väldigt off topic, innehåller onödiga svordomar. Diskussionen angående köp i Kina är intressant som sig men kanske du ska starta en tråd om fördelar och nackdelar om att beställa billiga varor privat i Kina istället för att gå off topic på det här sättet? För tråden handlar om en sambeställning av flugbindningsstäd genom en handla och köp sajt, inte huruvida det är rätt eller fel / passar dina och mina visioner om framtiden.

Skickat från luren

Redigerad med 5meterskastaren
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 6 months later...

Det gick utmärkt!

Tycker jag själv. De andra får gärna skriva om erfarenheten eller recension av prylarna här om de vill.

Nästan mest nöjd med en fin liten click-rulle jag köpte.

städet var bra alltså

Skickat från en xperia z genom SwiftKey tangentbord

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Jo, det är mitt huvudstäd nu.

Det var små finishproblem generellt men inget som har med funktionen att göra tror jag. Det är antagligen andrasortering man får. Den här fabriken tillverkar ju åt varumärken också.

:) härligt att det gick bra. Mitt danica städ är fortfarande i funktion men jag ville kolla lite bara :ĺ

Skickat från en xperia z genom SwiftKey tangentbord

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.






















×
×
  • Skapa ny...