Hakefjorden cup - Stenungsund - Lördag 23:e april
-
Recently Browsing 0 members
- No registered users viewing this page.
-
Har själv inte fiskat men sett en hel del rapporter på facebook från folk som trotsat stormvindarna. Det verkar har varit bra resultat för de som rapporterat. Denna veckan har det inte blåst så ordentligt och vattentemperaturen är väl runt 5-6 °C (på östsidan). Kan absolut vara läge att fiska denna veckan/helgen.
-
jag köpte en wallet för laxflugor (både pins för tub och fårskinn för krok) för säkert 8-10 år sedan, tjusig som få är den, men riktigt bra är den inte. Det man ser på nyare varianter ser betydligt bättre ut, så jag önskar att jag väntat nåt år!
-
För den som vill återleva den aristokratiska tiden av flugfiske. Kombineras väl med ett cane-spö och tweed kostym. Glöm inte av att trimma växtligheten längst vattnet till en acceptabel längd. Nä, men på allvar så gör han fantastiska askar. Verkar som att han göra många custom alt. byter ut dem för jag har sett flera andra än de som syns på hemsidan i många olika modeller.
-
Art Merks askar är fantastiska. Jag har en ask för gäddflugor med ett gäddmotiv på. Underbart vacker och välgjord ask👌 Art är med som utställare på Sportfiskemässan i Stockholm 14-16 mars om ni vill passa på att träffa honom och spana in askarna.
-
Uppdaterad. Kan även tänka mig en i klass #6
-
Guideline Coastal flyt i nyskick. Klass 6. 500kr Guideline 4cast #6 i mycket gott skick. 450kr
-
By stingerlaxen · Posted
Vilka trevliga ting! https://www.artmerkstudio.com/?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR1659jUdKVSmRdSgKHiHadySJEyi7QpGb_xY9KdNxXEEz0X_DLuYMBOs50_aem_O4M6hSlS1R9N1f6sRnnL1g#!/6CM-PIN-TUBE-FLY-WALLETS/c/174628091 -
Har en Lamson Speedster S som är överflödig. Min rulle är klass 6-8 Önskas byte mot något i klass 5-6z
-
Vore en dröm!! ..att få lägga ut en Fluga i detta vatten..en Dröm!!
-
Ämnen
-
Images
Recommended Posts