Publicerat September 7, 200916 yr comment_1139997 Ska snart sticka till jobbet så det kommer mer bilder senare Vi tog med en liftare hem, så nu är det inte bara Molinarna som längtar tillbaka till Älvis i korvmetropolen! Redigerad September 7, 200916 yr med Molina Rapport
Publicerat September 7, 200916 yr comment_1140014 Coola gubbar "The solution to any problem -- work, love, money, whatever -- is to go fishing, and the worse the problem, the longer the trip should be~John Gierach" Rapport
Publicerat September 7, 200916 yr comment_1140015 Första parkett vid Kuntmått. "The solution to any problem -- work, love, money, whatever -- is to go fishing, and the worse the problem, the longer the trip should be~John Gierach" Rapport
Publicerat September 7, 200916 yr comment_1140017 Stefan Larsson "The solution to any problem -- work, love, money, whatever -- is to go fishing, and the worse the problem, the longer the trip should be~John Gierach" Rapport
Publicerat September 7, 200916 yr comment_1140018 "The solution to any problem -- work, love, money, whatever -- is to go fishing, and the worse the problem, the longer the trip should be~John Gierach" Rapport
Publicerat September 7, 200916 yr comment_1140019 Det kramades en del i Älvdalen. "The solution to any problem -- work, love, money, whatever -- is to go fishing, and the worse the problem, the longer the trip should be~John Gierach" Rapport
Publicerat September 7, 200916 yr comment_1140021 Det kramades en del i Älvdalen. Clas är trött Trouthunter 4 life Rapport
Publicerat September 7, 200916 yr comment_1140022 Molle The Rocker. "The solution to any problem -- work, love, money, whatever -- is to go fishing, and the worse the problem, the longer the trip should be~John Gierach" Rapport
Publicerat September 7, 200916 yr comment_1140025 Första parkett vid Kuntmått. Kalasbild!! "Att försöka är det första steget mot misslyckande" Homer Simpson Fiska med Flisan Rapport
Publicerat September 7, 200916 yr comment_1140027 "The solution to any problem -- work, love, money, whatever -- is to go fishing, and the worse the problem, the longer the trip should be~John Gierach" Rapport
Publicerat September 7, 200916 yr comment_1140028 Molle The Rocker. grymt härlig gitarr ännu mer sugen på en stålsträngad nu Rapport
Publicerat September 7, 200916 yr comment_1140033 Intressanta diskussioner på stranden. "The solution to any problem -- work, love, money, whatever -- is to go fishing, and the worse the problem, the longer the trip should be~John Gierach" Rapport
Publicerat September 7, 200916 yr comment_1140043 Tack Stefan, för att jag fick smaka Port Ellen 1982, Ardbeg 1978, Ben Rinnes, Waves....och....och....allt annat. Men framför allt ett stort tack för din gästfrihet "The solution to any problem -- work, love, money, whatever -- is to go fishing, and the worse the problem, the longer the trip should be~John Gierach" Rapport
Publicerat September 7, 200916 yr comment_1140049 Tack Stefan, för att jag fick smaka Port Ellen 1982, Ardbeg 1978, Ben Rinnes, Waves....och....och....allt annat.Men framför allt ett stort tack för din gästfrihet Det mest intressanta med den bilden är... Att Clas ser normal ut. "Att tillstå att man misstagit sig, är bara att erkänna att jag idag är klokare än igår. Stöd Fiskejournalen Rapport
Publicerat September 7, 200916 yr comment_1140053 Det mest intressanta med den bilden är...Att Clas ser normal ut. Det vete fasiken vad det är med Götene fantomen. Varje gång jag träffar honom så skrattar jag så tårarna rinner. Spritt språngande tokig......på ett underbart sätt "The solution to any problem -- work, love, money, whatever -- is to go fishing, and the worse the problem, the longer the trip should be~John Gierach" Rapport
Publicerat September 7, 200916 yr comment_1140054 Det vete fasiken vad det är med Götene fantomen.Varje gång jag träffar honom så skrattar jag så tårarna rinner. Spritt språngande tokig......på ett underbart sätt Speciellt när han berättade om rastafari mössan och shortsen bland de roligaste jag hört Rapport
Publicerat September 7, 200916 yr comment_1140057 Det vete fasiken vad det är med Götene fantomen.Varje gång jag träffar honom så skrattar jag så tårarna rinner. Spritt språngande tokig......på ett underbart sätt En galen man. Varmt och stort hjärta. Glad som en speleman. Men fullkomligt galen. "Att tillstå att man misstagit sig, är bara att erkänna att jag idag är klokare än igår. Stöd Fiskejournalen Rapport
Publicerat September 7, 200916 yr comment_1140063 En galen man.Varmt och stort hjärta. Glad som en speleman. Men fullkomligt galen. jag blir nästan rörd när du är snälll mot mig En anings piggare samt några hg lättare Rapport
Publicerat September 7, 200916 yr comment_1140064 Man är inte ensam tok i dessa kretsar och humor och värme finns det gott om bland er underbara vänner En anings piggare samt några hg lättare Rapport
Publicerat September 8, 200916 yr comment_1140447 En galen man.Varmt och stort hjärta. Glad som en speleman. Men fullkomligt galen. Kan bara instämma........!! Han är en pärla..........en galen sådan, men en pärla!!! "Att försöka är det första steget mot misslyckande" Homer Simpson Fiska med Flisan Rapport
Publicerat September 8, 200916 yr comment_1140448 Ingen annan som tagit några bilder........? Ska se om jag hinner redigera mina i kväll......... "Att försöka är det första steget mot misslyckande" Homer Simpson Fiska med Flisan Rapport
Publicerat September 8, 200916 yr comment_1140450 Ingen annan som tagit några bilder........?Ska se om jag hinner redigera mina i kväll......... Jag har några till som jag kan lägga in i kväll. "The solution to any problem -- work, love, money, whatever -- is to go fishing, and the worse the problem, the longer the trip should be~John Gierach" Rapport
Publicerat September 8, 200916 yr comment_1140457 Ingen annan som tagit några bilder........?Ska se om jag hinner redigera mina i kväll......... Har en hel del bilder som ligger. Ska försöka hinna med det i kväll. Vissa bilder måste dock censureras REAL MEMBER OF KORVMAFFIAN Rapport
Publicerat September 8, 200916 yr comment_1140463 Har en hel del bilder som ligger. Ska försöka hinna med det i kväll.Vissa bilder måste dock censureras Det är det vi har Planket till......... "Att försöka är det första steget mot misslyckande" Homer Simpson Fiska med Flisan Rapport
Publicerat September 8, 200916 yr Författare comment_1140475 Här kommer lite bilder från fredagen, så här blir det när shamanen varit i farten! Rapport