Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Edgeforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Billigt just nu

Featured Replies

Publicerat

Åkte genom Linköping igår och kunde inte låta bli att besöka en kringresande försäljning av fiskeprylar. Blev överraskad av att man kunde sälja Hardy Marksman spön, Hardys rullar, bla Cascapedia, för långt under halva priset. Det fanns även Grays rullar och spön till samma priser. Företaget heter Polarvargen.

Publicerat

Utgående produkter restlager mm..

Publicerat
  • Författare

Utgående produkter restlager mm..

Publicerat
  • Författare

OK,kan vara så, men jag hittade samma rullar idag i Jönköping och senare i Göteborg till dubbla priset. En sak är jag säker på, laxrullen är inte av utgående modell.

Publicerat

Åkte genom Linköping igår och kunde inte låta bli att besöka en kringresande försäljning av fiskeprylar. Blev överraskad av att man kunde sälja Hardy Marksman spön, Hardys rullar, bla Cascapedia, för långt under halva priset. Det fanns även Grays rullar och spön till samma priser. Företaget heter Polarvargen.

Kringresande försäljning, hur funkar det? Typ marknad på torget eller?

Publicerat

Jag köpte mig ett Greys M2 klass:9 14fot nytt med plast på kvar på korkhandtaget för 1995kr i Linköping igår! Det är en utgången modell hos greys men

när den fanns var ordinarie pris över 5000kr.

Redigerad med Magnus

Publicerat
  • Författare

Kringresande försäljning, hur funkar det? Typ marknad på torget eller?

Dom kör som en utställning, i Linköping var de inhysta i Folkets Park(dansrotundan). Firman finns i Sverige och har vad jag sett goda vitsord bland sina kunder.Full garanti på allt.
Publicerat

Dom kör som en utställning, i Linköping var de inhysta i Folkets Park(dansrotundan). Firman finns i Sverige och har vad jag sett goda vitsord bland sina kunder.Full garanti på allt.

Känns ju tryggt :)

Publicerat

Dom reser ikring och hyr in sig i "typ" Folkets Hus verkar det som, brukar sitta en massa gula skyltar om "fiskerea" i dom städerna dom är, har varit inne ett par gånger i Finspång, men då har det inte varit något speciellt dom haft.

Publicerat

Då var ovan nämnda företag i byn igen, fanns en del Hardy grejor, bla ett Marksman spö klass5 10fot, ca 3200kr, men man blir inte så imponerad när spötoppen ligger lös på golvet, likaså spöfodral&garantisedel, bara tur att ingen trampat av den.

Fanns ett vadarset Kenetic Waterspeed andasvadare med blixtlås komplett med skor för 1299kr vettigt pris kanske.

Publicerat

Köpte mitt vadarpaket från Kenetic när de var i Lidköping, helnöjd med det än så länge, 1300:- gav jag för det om jag inte minns fel

Publicerat

Jag köpte min Rio mainstream wf#5 av polarvargen när dom va i skoghall i våras tror den kostade 259kr. Jag är nöjd

Publicerat

Haha!

Jag har jobbat på Polarvargen!

Det är utgångna prylar från Hardy, greys och Rio. Kort och gått Fairpoint.

Deras egna grejer är helt ok. Flugspöt och rullen som heter caribou extrem är prisvärt.

Sen skulle jag själv aldrig köpa t ex Hardy spön utav dom. Det sliter på grejerna när man reser runt så mycket. Väldigt många viftar på spöna och slår ofta i tak osv med spötoppen.

Nu har dom ju oftast inga vettiga spöställ för just flugspöna. Så dom ligger oftast lösa på bord.

Tyvärr!

Publicerat

...och alla andra dagar.

mässing och tungstenskoner och beads. galet billigt och han levererar till hela världen. dessutom är han riktigt bra på kundservice och svarar snabbt på mail. rekommenderas varmt (och nej jag har ingenting med företaget att göra, deras produkter är bara bäst, och de stora storlekarna passar tuberna jag binder på, öven om han själv inte riktigt vet om det)

http://www.canadianllama.com/index.php?main_page=product_info&products_id=70

Super Natural British Columbia

Winter Steelhead är det enda som räknas