Publicerat October 30, 201114 yr comment_1485125 Besökte Universeum idag med några vänner och självklart va kameran med och fick fotat lite. Har några bilder på några av invånare på min blogg. http://troutcastz.wordpress.com/ Rapport
Publicerat October 31, 201114 yr comment_1485348 Universeum är mycket roligare och framför allt bättre än Stockholms motsvarighet... Riktigt snygga bilder också BTW! Redigerad October 31, 201114 yr med JesperP There's never enough time to do all the fly fishing you need! Rapport
Publicerat October 31, 201114 yr comment_1485355 Det är ett riktigt kul ställe det där!! Bara döda fiskar flyter med strömmen - Åsså den förbannade håven! Pappersvändare från Borås, född -66 Håkan Andersson - EDGEPRESENTATION Rapport
Publicerat October 31, 201114 yr comment_1485416 Djur ska inte hållas inlåsta om man inte tänkt äta upp dem! Tycker jag. /J Rapport
Publicerat October 31, 201114 yr comment_1485452 Djur ska inte hållas inlåsta om man inte tänkt äta upp dem! Tycker jag. /J Hej och välkomna till en tråd som kan komma att pågå hela vintern.... www.imagoflyfishing.com Facebook Rapport
Publicerat October 31, 201114 yr comment_1485457 Vi var nere med jobbet för några år sen och fick en mycket trevlig visning där med små delikata smakprov när vi följde vattnets väg ner till västkusthavet,, Som grädde på moset så fick vi en mycket god och stämningsfull middag i ljuset av några kandelabrar och den upplysta tanken med västkusthavets invånare, riktigt häftigt och mycket roligare än några bord på en resturang, klart rekomendabelt! Rapport
Publicerat October 31, 201114 yr Författare comment_1485475 Universeum är mycket roligare och framför allt bättre än Stockholms motsvarighet... Riktigt snygga bilder också BTW! Ja, det va en helt ny riktigt rolig upplevelse! Kul med lite "vildmark och djungel" mitt i stan Och TACK! Det är ett riktigt kul ställe det där!! Ja verkligen Rapport
Publicerat October 31, 201114 yr Författare comment_1485476 Hej och välkomna till en tråd som kan komma att pågå hela vintern.... Minst Rapport