Publicerat May 1, 200917 yr comment_1058890 Vacker bildserie http://www.hjpnymphtool.dk/insects1.html "Det handlar inte om att kasta långt, utan att presentera flugan för fisken så den nappar." IMAGO Flyfishing Flugor.se Rapport
Publicerat May 1, 200917 yr comment_1058894 Va häftigt möte, och att få det på bild dessutom, mäktigt. 40 och småbarnspappa försöker hinna med att nörda på ändå. stockholms flugfiskecenter FFF - CCI Rapport
Publicerat May 1, 200917 yr comment_1058902 Riktigt läckert! Någon som har koll på ungefär hur lång tid den "kläckningen" tar? och hur otroligt lika de var i dun och spinnerstadiet? //Jakob, 25 år, i sköna Norrbotten (Luleå, men är exilPitebo). Enhands kastinstruktör och strömfiskare i första hand. Min presentation Min företagssida www.kastskolan.se Rapport
Publicerat May 1, 200917 yr comment_1059221 Ja snart är det dags!! Typ idag... Men i en damm där är temperaturen ett par grader högre än i åarna. www.medfluga.se Rapport
Publicerat May 2, 200917 yr comment_1059440 Riktigt läckert! Någon som har koll på ungefär hur lång tid den "kläckningen" tar?och hur otroligt lika de var i dun och spinnerstadiet? Det tar ca 10 minuter, jag var åskådare på första parkett i fjol. Torrflugepuritan, använder normalt bara en fluga, egentligen en nattslända, en variant av Streaking caddis, den heter Muddler. Rapport
Publicerat May 5, 200917 yr comment_1060924 wooow Inte bara fisket/fisken som är viktig, lika viktigt o träffa o tjöta med nya människor.kastar kassst men njuter o får fisk ändå(ibland iaf:)) presentation av mej Rapport
Publicerat May 5, 200917 yr comment_1060950 Det där var en riktigt fin bild serie. Det är så där det ska se ut!"!!! http://fotoprojekt366.wordpress.com/ En bild (minst) om dagen under hela året.. Rapport
Publicerat May 5, 200917 yr comment_1060955 Fantastiskt! Bara döda fiskar flyter med strömmen - Åsså den förbannade håven! Pappersvändare från Borås, född -66 Håkan Andersson - EDGEPRESENTATION Rapport