Publicerat April 2, 201016 yr comment_1262511 tänkte kolla om de finns ett seriöst intresse här för att dra ihop ett par veckor med njutfullt fiskefänge på varmare breddgrader i början på nästa år?? Blir sol, bad, goda drycker och fiske efter snabbsimmare i blandade format visa nu inte intresse här om ni inte verkligen är seriösa då de bara blir en massa onödig energi ödslad om ni sen ska hoppa av men ju fler vi blir desto enklare blir de förhoppningsvis att få ett bra pris... planen är 2 veckor iväg och max 25000 med rubb å stubb sen kan de ju variera beroende på om man har överdriven alkoholkonsumtion eller vill ha guide var och varannan dag!! kom gärna med matnyttiga inlägg om området och upplevelser ni haft där om ni vill!! m.v.h:Björn intresserade än så länge: jag själv oops:kommer med efter lite mild övertalning över ett par boxargrogg i bosnien tårta: som sagt får han fix på klirret i kassan (vilket jag tror han får) kimmen:se listan bygger på å kim sälj HD så e klirret löst felix:står nu som reserv beroende på hur de går med axeln vi håller tummarna för honom helen: tårtas kompis säkert en kanontös å så va de 3 LR veteraner om jag har koll på de hela ... minimxer:har visat intresse beroende på kassaflöde och aktuellt datum för avresa jonasA: är eventuellt på beroende på hur de går för hans belizekompis skulle alla som e uppskrivna hänga på så e vi ett riktigt bra gäng tycker jag men vi får väl se längre fram å så jorma som privatguide till förmånligt edgepris å så får vi fylla han med rom på kvällarna Redigerad August 1, 201015 yr med pikehunter29 Http://flyfreak.bloggo.nu Rapport
Publicerat April 2, 201016 yr comment_1262529 tänkte kolla om de finns ett seriöst intresse här för att dra ihop ett par veckor med njutfullt fiskefänge på varmare breddgrader i början på nästa år?? Blir sol, bad, goda drycker och fiske efter snabbsimmare i blandade format visa nu inte intresse här om ni inte verkligen är seriösa då de bara blir en massa onödig energi ödslad om ni sen ska hoppa av men ju fler vi blir desto enklare blir de förhoppningsvis att få ett bra pris... planen är 2 veckor iväg och max 25000 med rubb å stubb sen kan de ju variera beroende på om man har överdriven alkoholkonsumtion eller vill ha guide var och varannan dag!! kom gärna med matnyttiga inlägg om området och upplevelser ni haft där om ni vill!! m.v.h:Björn Ser ut att vara en intressant grej.....Har sneglat på L R tidigare men det har inte "velat" sig riktigt pga av andera fiskafängen..... I fish, drink lousy whisky, and I want food at a proper shedule. A bit too old, but not dead yet. I have a bad temper but I love my friends. I hate negative people I fish only with Bamboo rods, together with Bamboozers, Sliva Bums, Friends of F.O.G.T and other nice friends. Rapport
Publicerat April 2, 201016 yr comment_1262562 hehe, det hade varit kanon, men jag får nog katten säga att mina pengar är slut Niclas /Trollhättan ------BONEFISH ska det vara !!! == STOR sådan !!!!Min Blogg GuDis BloggHttp://www.slipstenar.se dyra och mycket bra slipstenar och köksknivar. Rapport
Publicerat April 2, 201016 yr Författare comment_1262564 Ser ut att vara en intressant grej.....Har sneglat på L R tidigare men det har inte "velat" sig riktigt pga av andera fiskafängen..... vi kan ju diskutera det i bonsia över en boxargrogg Redigerad April 2, 201016 yr med pikehunter29 Http://flyfreak.bloggo.nu Rapport
Publicerat April 2, 201016 yr Författare comment_1262566 hehe, det hade varit kanon, men jag får nog katten säga att mina pengar är slut ändrar sig pengaläget så vet du vart du ska vända dej å ha i åtanke du lever bara en gång Http://flyfreak.bloggo.nu Rapport
Publicerat April 2, 201016 yr comment_1262612 vi kan ju diskutera det i bonsia över en boxargrogg I fish, drink lousy whisky, and I want food at a proper shedule. A bit too old, but not dead yet. I have a bad temper but I love my friends. I hate negative people I fish only with Bamboo rods, together with Bamboozers, Sliva Bums, Friends of F.O.G.T and other nice friends. Rapport
Publicerat April 3, 201016 yr comment_1262946 kan nog vara mycket möjigt att jag befinner mig i dem trakterna vid den tidpunkten .. eventuellt har jag tjackat en egen skiff också, har sparat till en halv nu. men mer än så har jag inte tänkt .. var o så .. http://www.flickr.com/photos/thejorrelito - mina fotografier. http://www.youtube.com/user/TheJorrelito/videos - mina tokerier. Rapport
Publicerat April 3, 201016 yr comment_1262954 Du vet att jag hänger på om allt löser sig ekonomiskt och jag vet redan vart vi ska bo Flytta Lappland närmare Västerås och Flytta Karibien närmare Sverige Metare är Fetare och http://www.alvraddarna.se/ Delta 3 Pro Staff Rapport
Publicerat April 3, 201016 yr Författare comment_1263041 Du vet att jag hänger på om allt löser sig ekonomiskt och jag vet redan vart vi ska bo jag me stället du skickade länk till såg kanon ut jorma:menar du att edgemedlemmar har snorbillig privatguide på los roques då Http://flyfreak.bloggo.nu Rapport
Publicerat April 4, 201016 yr comment_1263271 jag me stället du skickade länk till såg kanon ut jorma:menar du att edgemedlemmar har snorbillig privatguide på los roques då om jag tjackar tvålen i venezeuela så äre ju så .. ska spana vart det e bäst pris på flytetyg .. men men, tiden ger mig pengar. har t.o.m kortat ner semestern med två veckor för att knega extra :-) så kanske jag kan ge mig själv en shysst 30års present .. http://www.flickr.com/photos/thejorrelito - mina fotografier. http://www.youtube.com/user/TheJorrelito/videos - mina tokerier. Rapport
Publicerat April 4, 201016 yr Författare comment_1263371 låter intressant menär inte Kuba intressantare? Los Roches och Berlize i all ära.... Men flatsfisket på Kuba är ju grymt. misstänker att priset är lite högre där om jag inte är helt fel ute plus att är det inte lite mer svårfiskat på egen hand?? Http://flyfreak.bloggo.nu Rapport
Publicerat April 5, 201016 yr comment_1263712 pikehunter29>> Du vet att jag är intresserad av Los Roques Sätt upp mig på listan, vore riktigt häftigt om vi kunde fylla upp en hel posada. Nu är de väl bara o jobba övertid framöver här o försöka lura in lite slantar SpecimenJägare & StorGäddeJagande Västeråsare Rapport
Publicerat April 5, 201016 yr Författare comment_1263718 pikehunter29>> Du vet att jag är intresserad av Los Roques Sätt upp mig på listan, vore riktigt häftigt om vi kunde fylla upp en hel posada. Nu är de väl bara o jobba övertid framöver här o försöka lura in lite slantar om man ändå kunde jobba övertid å tjäna extra hehe Http://flyfreak.bloggo.nu Rapport
Publicerat April 5, 201016 yr comment_1263723 om man ändå kunde jobba övertid å tjäna extra hehe Haha nej du Björn.... HD´n säljer jag aldrig, den är ju en del av min själ (nästan) Redigerad April 5, 201016 yr med Kimmen SpecimenJägare & StorGäddeJagande Västeråsare Rapport
Publicerat April 5, 201016 yr comment_1263824 Jag säler inte min HD jag heller, den är bra till Tarponfiske, Danielsson HD alltså Flytta Lappland närmare Västerås och Flytta Karibien närmare Sverige Metare är Fetare och http://www.alvraddarna.se/ Delta 3 Pro Staff Rapport
Publicerat April 5, 201016 yr Författare comment_1263826 Jag säler inte min HD jag heller, den är bra till Tarponfiske, Danielsson HD alltså fullt förståligt alla behöver vi HD till tarponfisket Http://flyfreak.bloggo.nu Rapport
Publicerat April 15, 201016 yr comment_1270712 Lite sugen blir man ju förstås ... Även jag behåller min HD till tarponfisket. I övrigt är det Ducati som gäller! //Anders Many men go fishing all of their lives without knowing that it is not fish they are after. Henry David Thoreau Rapport
Publicerat April 15, 201016 yr Författare comment_1270738 Lite sugen blir man ju förstås ... Även jag behåller min HD till tarponfisket. I övrigt är det Ducati som gäller! //Anders de e bara å säga till när du bestämt dej så hamnar du på listan Http://flyfreak.bloggo.nu Rapport
Publicerat April 15, 201016 yr comment_1270746 Jag har en ide´om att åka dit i Oktober, inte lika skönt att slippa årstiden, men bättre fiske och troligen lättare att pruta.. Flytta Lappland närmare Västerås och Flytta Karibien närmare Sverige Metare är Fetare och http://www.alvraddarna.se/ Delta 3 Pro Staff Rapport
Publicerat April 15, 201016 yr comment_1270771 Jag är på..... Menar verkligen alvar! Vilken grej att åka iväg med edgare på något liknande..... Nu jävar ska det bli av! Har slängt iväg någon liknande tråd Förut. .... Fan nu fixar vi ihop detta till något riktigt bra. SKIT KUL... Jag tycker att inisivativtagaren (Jävla ord) bestämmer tid 2011 låter OK! Dom flesta har ju planerat sin sitt fiske för 2010 redan... //Felix Redigerad April 15, 201016 yr med Felix Bor i Kristinehamn. / Wolfland. Rapport
Publicerat April 15, 201016 yr comment_1270788 Jag har en ide´om att åka dit i Oktober, inte lika skönt att slippa årstiden, men bättre fiske och troligen lättare att pruta.. Efter att jag varit i Turkiet, Bosnien, seglarvecka med brorsan (svindyr vecka !) samt ett flertal andra utflykter med min Raring så har jag lite svårt att motivera ytterligare en relativt kostsam vecka redan i Oktober, eller rättare sagt, vem fan har snott mina guldbyxor I fish, drink lousy whisky, and I want food at a proper shedule. A bit too old, but not dead yet. I have a bad temper but I love my friends. I hate negative people I fish only with Bamboo rods, together with Bamboozers, Sliva Bums, Friends of F.O.G.T and other nice friends. Rapport
Publicerat April 15, 201016 yr comment_1270789 För mig handlar väldigt mycket om mitt nästa boende, eventuellt har jag gott om stålars nästa år, eller också är det omöjligt..? Svaret kommer inom ett par månader, om ekonomin finns , så finns ingen tvekan , jag är på när det gäller bokning av boende!! Flytta Lappland närmare Västerås och Flytta Karibien närmare Sverige Metare är Fetare och http://www.alvraddarna.se/ Delta 3 Pro Staff Rapport
Publicerat April 15, 201016 yr comment_1270793 2011 då. Finnns en del tid tills dess! Som jag sa tidigare, Tror att det skulle kunna bli en otrolig grej..... DRIV PÅ DET HÄR NU GÄDD-JÄGAR'N. Bor i Kristinehamn. / Wolfland. Rapport
Publicerat April 15, 201016 yr comment_1270807 Jag ringde polarn idag, som nyss är hemkommen från LR, han hade inte fullt fiskeläge eftersom han hade med sig sin nyfödda pojk.. Första veckan, fullmåne och halvdant fiske (liksom för de andra fiskarna på plats) vad det betyder vet jag inte, men kanske är nymåne bättre?? andra veckan blev bättre, en dag med guide och blåhav, gav en tonfisk på 2 kg som kämpade mot en 896:a tills den dog, en annan dag med trolling gav små Barracudor på Wobbler.. Annars var det som vanligt, med 3-5 Bonefish hugg om dagen, problemet var att många slet sig pga att han skarvade nylon med annat.. Redigerad April 15, 201016 yr med tårta Flytta Lappland närmare Västerås och Flytta Karibien närmare Sverige Metare är Fetare och http://www.alvraddarna.se/ Delta 3 Pro Staff Rapport
Publicerat April 15, 201016 yr comment_1270813 Efter att jag varit i Turkiet, Bosnien, seglarvecka med brorsan (svindyr vecka !) samt ett flertal andra utflykter med min Raring så har jag lite svårt att motivera ytterligare en relativt kostsam vecka redan i Oktober, eller rättare sagt, vem fan har snott mina guldbyxor 10 dagar kostar inklusive allt ca: 18-23.000 kr, vill du ha guidning varje dag så kostar det mer, mycket mer (behövs inte).. Flytta Lappland närmare Västerås och Flytta Karibien närmare Sverige Metare är Fetare och http://www.alvraddarna.se/ Delta 3 Pro Staff Rapport