Publicerat December 27, 200619 yr comment_637128 Ja vilken är eran "finaste" fisk ni fångat under fiskeåret som har gått ni kan väl skriva lite vart,hur, när ni fångade den där speciella fisken. Lägg gärna in bilder Varför bara fastna med en fiskemetod mete,fluga,spinn allt kan man faktiskt fånga fisk på Rapport
Publicerat December 27, 200619 yr comment_637134 Havsöring 1.4 kg från strandön/Ljunskile... Mycket fin fisk som gav en ypperlig fight på flugspöt Finns inte så mycket mer att berätta, sköna minnen från de fisketillfället Sj? Rapport
Publicerat December 27, 200619 yr comment_637141 Har svårt att bestämma mig, men mina tre finaste fiskar är tagna runt knuten och inte på norrlandsturerna som jag trodde det skulle bli. Trevliga öringar med tanke på vattnens storlek... Rapport
Publicerat December 27, 200619 yr comment_637156 Denna laxen tagen i Orkla v.26, tre timmar in på veckans fiske.......... En i mina ögon helt fantastisk fisk! (och min tredje lax någonsin, efter många års nötande...) "Att försöka är det första steget mot misslyckande" Homer Simpson Fiska med Flisan Rapport
Publicerat December 27, 200619 yr Författare comment_637166 De va ingen liten Lax Flisan . Fasiken vilka fina små brunisar Doj@n den bruna va speciell fin . Havsöring 1.4 kg från strandön/Ljunskile... Mycket fin fisk som gav en ypperlig fight på flugspöt Finns inte så mycket mer att berätta, sköna minnen från de fisketillfället Sj? Ingen bild?. Nah min "finaste" var nog den öring jag har på bild, tagen på UL-spö i hedströmmen Extremt skojj . Varför bara fastna med en fiskemetod mete,fluga,spinn allt kan man faktiskt fånga fisk på Rapport
Publicerat December 27, 200619 yr comment_637169 De va ingen liten Lax Flisan .Fasiken vilka fina små brunisar Doj@n den bruna va speciell fin . Ingen bild?. Nah min "finaste" var nog den öring jag har på bild, tagen på UL-spö i hedströmmen Extremt skojj . har haft den som avatar tills för några veckor sen, och den bilden är för stor för att läggas upp..... > Rapport
Publicerat December 27, 200619 yr comment_637179 har haft den som avatar tills för några veckor sen, och den bilden är för stor för att läggas upp..... > Ändra storleken då ? vet inte om du har photoshop ? Annars kan du bara öppna den i "Paint" och spara bilden sen så brukar den bli mindre. Rapport
Publicerat December 27, 200619 yr comment_637185 En stationär Öring från Torneälven på 2,6 kg. Samt en lax från Lainioälv som gav mig 3000 kronor www.jaktsidan.se Rapport
Publicerat December 27, 200619 yr comment_637186 Denna laxen tagen i Orkla v.26, tre timmar in på veckans fiske.......... En i mina ögon helt fantastisk fisk! (och min tredje lax någonsin, efter många års nötande...) Den ÄR fantastisk.......Plötsligt känns det som min å raringens sjötunga på Källaren KB får räknas som den finaste för min del.... ;D I fish, drink lousy whisky, and I want food at a proper shedule. A bit too old, but not dead yet. I have a bad temper but I love my friends. I hate negative people I fish only with Bamboo rods, together with Bamboozers, Sliva Bums, Friends of F.O.G.T and other nice friends. Rapport
Publicerat December 28, 200619 yr comment_637190 Den ÄR fantastisk.......Plötsligt känns det som min å raringens sjötunga på Källaren KB får räknas som den finaste för min del.... ;DÄh, kom igen Oops, kommer ihåg din berättelse från Eldslandet. Ett flertal fina fisakr vill jag minnas.Va det förra året kanske ??? Du har säkert överträffat det i vilket fall. www.FISKEoFOTO.se Rapport
Publicerat December 28, 200619 yr comment_637192 Jag har satt två PB i år. Både HÖ och vanlig öring. På kusten hemmavid lyckades jag få en på 3.5kg vilket är min största flugfångade. Strax efter midsommar var jag i Jävsjöströmmen i ett väldigt lågt vatten och kyligt förhållande. Resan var ett fiasko förrutom en fisk på 1.1kg första dagen. Lyckades ta ett par harrar på 0.8 efter det. Sedan var det stopp. Sista dagen bröt solen igenom och en vacker öring (avatar) på 1.9 lyckades ta Isom's (tack Göbbe) puppa i ytan när nattsländorna kläckte. www.FISKEoFOTO.se Rapport
Publicerat December 28, 200619 yr comment_637193 Äh, kom igen Oops, kommer ihåg din berättelse från Eldslandet. Ett flertal fina fisakr vill jag minnas.Va det förra året kanske ??? Du har säkert överträffat det i vilket fall. Det var 2005 HW......I våras blev det bara en liten skitfisk där, och regnbågar här hemma räknas ju inte riktigt även om dom är skitroliga att få på kroken.....Men sjötunga på krogen är inte heller fel.... ;D ;D ;D I fish, drink lousy whisky, and I want food at a proper shedule. A bit too old, but not dead yet. I have a bad temper but I love my friends. I hate negative people I fish only with Bamboo rods, together with Bamboozers, Sliva Bums, Friends of F.O.G.T and other nice friends. Rapport
Publicerat December 28, 200619 yr comment_637196 Ja, ja, fiskarna är inte allt. Upplevelsen betyder så mycket mer. Jag hade gärna bytt mina två fiskar mot en resa dit. Du ska ha ett stort grattis bara för att du varit där. www.FISKEoFOTO.se Rapport
Publicerat December 28, 200619 yr comment_637198 Ja, ja, fiskarna är inte allt. Upplevelsen betyder så mycket mer. Jag hade gärna bytt mina två fiskar mot en resa dit. Du ska ha ett stort grattis bara för att du varit där. Thanx HW, önskar att alla får uppleva sitt drömfiske, oavsett var det sker....Hemma, borta, eller till och med i sinnet..... ;D ;D I fish, drink lousy whisky, and I want food at a proper shedule. A bit too old, but not dead yet. I have a bad temper but I love my friends. I hate negative people I fish only with Bamboo rods, together with Bamboozers, Sliva Bums, Friends of F.O.G.T and other nice friends. Rapport
Publicerat December 28, 200619 yr comment_637213 De va ingen liten Lax Flisan . Den ÄR fantastisk.......Plötsligt känns det som min å raringens sjötunga på Källaren KB får räknas som den finaste för min del.... ;D :D :-* :-* 9,5 kg vägde skönheten....... Å sjötunga är inte det sämsta..... "Att försöka är det första steget mot misslyckande" Homer Simpson Fiska med Flisan Rapport
Publicerat December 28, 200619 yr comment_637216 9,5 kg vägde skönheten....... Precis vad du har döpt bilden till Vilken tur "Det handlar inte om att kasta långt, utan att presentera flugan för fisken så den nappar." IMAGO Flyfishing Flugor.se Rapport
Publicerat December 28, 200619 yr comment_637219 Precis vad du har döpt bilden till Vilken tur :-[ :-[ :-[ Hoppsan........ "Att försöka är det första steget mot misslyckande" Homer Simpson Fiska med Flisan Rapport
Publicerat December 28, 200619 yr comment_637220 :-[ :-[ :-[Hoppsan........ ;DJa men det stämde ju 8) "Det handlar inte om att kasta långt, utan att presentera flugan för fisken så den nappar." IMAGO Flyfishing Flugor.se Rapport
Publicerat December 28, 200619 yr comment_637256 Blir jag tvungen att välja så får det väl bli en öring från Örekilsälven då.... Rapport
Publicerat December 28, 200619 yr comment_637257 Jag är svag för min treplussare från sommarens öringfiske. Den var vacker, fet och stark. "Vi simmar alla i samma båt" Rapport
Publicerat December 28, 200619 yr comment_637337 får nå bli min fula gris från forshaga : känslan var värd varenda krona (som det alltid känns att få lax) 8) 4,8 kg vägde den men tyvärr finns det inga bilder på den :- vilket kanske är lite tur ;D ;D Rapport
Publicerat December 28, 200619 yr comment_637363 Ändra storleken då ?vet inte om du har photoshop ? Annars kan du bara öppna den i "Paint" och spara bilden sen så brukar den bli mindre. Jo, men photosho har jag inte och när jag ändrar i paint så blir dom så små att de inte går o se typ ;D Rapport
Publicerat December 28, 200619 yr comment_637366 Jo, men photosho har jag inte och när jag ändrar i paint så blir dom så små att de inte går o se typ ;D Skicka bilden på min mail så fixar jag de till dig : Rosdahl48@hotmail.com Rapport
Publicerat December 28, 200619 yr comment_637379 Finaste H-Ö 2kg på bästkusten Regnbåge 68cm i sandasjön. Harr 1kg västerdalälven Öring 1kg+ i västedalälven Hälleflundra på UL-spö i sätervik. Mvh P-A Ps. Jag har redan visat fiskarna i olika trådar, så jag lägger inte upp dem igen. Ds Rapport