Hoppa till innehåll

Havsöring GBg:s området


Guest Gaston

Recommended Posts

Har ju varit lite frågor om vattentemperaturer, här är en sida som funkar bra för oss som fiskar i Orustområdet: http://www.elji.se/tjornvader/

För att följa det in och utgående vatten kan man få hyfsad info på denna sida: http://www.smhi.se/vadret/hav-och-kust/havsobservationer/havsvst_tab.htm.

Hoppas att alla här på Edge får en bra morgondag och skitfiske på er.

Angående tillsyningsmän har jag under alla de år som jag fiskat på kusten inte stött på en enda.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Träffat en tillsyningsman, han halade fram brickan när jag påpekade att han o hans kompisar parkerat på enskild väg i ett naturreservat som har parkering innan infart.

Tyckte tydligen att brickan gjorde honom till gud..

Skickat från min DL via Tapatalk

Var det en blå bil?

Var startar du imon?

Själv blir det båttur runt hakejorden=)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Undrar hur det blir längs kusten i morgon ? Var vid Hornborgasjön för att kolla in Tranorna idag och det var absolut svinkallt i vinden. Med blöta händer hade jag nog inte stått ut länge.

Det blir garanterat svinit kallt, jag skulle åkt till laspalmas idag men det blir på måndag istället så nu måste jag ju trotsa vädret oxå!!

Sen ska de ju börja blåsa framåt 11tiden : /

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Idag köpte jag en ny intermeditate-lina. Valet stog mellan nya Vibe85 och Coastal. Blåst ganska mycket vid test-tillfället och både jag och kompisen tyckte att Coastal-lina presterade bättre på mitt Opti-Coast. Så nu är man medlem i dyrka Coastal klubben. Vilken kanonlina det är :)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

höggeröd ligger väl på ostkusten?

Sett från Söbben då. :-)

vi kanske ses på premiären. Svävar omkring med svärfar i hans vita 740 norr om henån.

Blir inget fiske för mig på premiären, tjänsten kallar.Men två hela långa veckor direkt efter påskhelgen och mycket ledighet utlagt under maj-månad...

skit fiske på dig...

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.























×
×
  • Skapa ny...