Hoppa till innehåll

"content you like"? Och hur sparar man länkar till topics?


JesperP

Recommended Posts

Trotts min ringa ålder så har jag minne som en guldfisk. Därför undrar jag hur man gör om man vill spara topics man gillar så man lätt kommer åt dem nästa gång man behöver dem?

Sen undrar jag också vad "content you like" fyller för funktion och hur den används. Misstänker att det är den funktionen jag söker

MVH Jesper

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Spara adressen i dina favoriter eller bokmärken eller vad de kallas i din webbläsare tongue.gif

Content you like (your liked content) är väl en finess som dyker upp om man kopplat kontot med facebook?

Antar att man då får upp en lista över ämnen där man tryckt på gilla.

Om du har bra tålamod ska jag säga till när jag hittat en bra tråd och tryckt gilla laugh.gif

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Spara adressen i dina favoriter eller bokmärken eller vad de kallas i din webbläsare tongue.gif

Content you like (your liked content) är väl en finess som dyker upp om man kopplat kontot med facebook?

Antar att man då får upp en lista över ämnen där man tryckt på gilla.

Om du har bra tålamod ska jag säga till när jag hittat en bra tråd och tryckt gilla laugh.gif

Tack För svaret Henka!

Problemet är att jag inte har tillgång till min datorn just nu så bokmärksfunktionen kan jag inte använda, istället skrev jag in address i statusuppdateringen. Ser lite fult ut bara så jag tänkte att det säkert fanns något smidigare sätt att spara länkar till topics man gillar.

Jag har all tid i världen! Facebook är off limits i Kina så jag kan inte "gilla" något själv just nu. Kan inte hate:a heller för den delen. :P

Redigerad med JesperP
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Tack För svaret Henka!

Problemet är att jag inte har tillgång till min datorn just nu så bokmärksfunktionen kan jag inte använda, istället skrev jag in address i statusuppdateringen. Ser lite fult ut bara så jag tänkte att det säkert fanns något smidigare sätt att spara länkar till topics man gillar.

Jag har all tid i världen! Facebook är off limits i Kina så jag kan inte "gilla" något själv just nu. Kan inte hate:a heller för den delen. :P

Det borde ju gå att hitta nån tjänst där man kan lagra sina bokmärken i molnet... å på så vis ha dem tillgängliga så fort du har tillgång till nätet....

...och gissningsvis har du ändå inte nån större nytta av dina bokmärken när du ändå inte har tillgång till nätet laugh.gif

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Det borde ju gå att hitta nån tjänst där man kan lagra sina bokmärken i molnet... å på så vis ha dem tillgängliga så fort du har tillgång till nätet....

...och gissningsvis har du ändå inte nån större nytta av dina bokmärken när du ändå inte har tillgång till nätet laugh.gif

Jag t'nkte mer i situationer då man har tillgång till nätet. Det gäller framförallt DIY (Do It Yourself) trådar då man oftast inte tittar i tråden men som man snabbt kan hitta när man behöver dem utan att söka av hela edgen innan man hittar rätt...

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.






















×
×
  • Skapa ny...