Hoppa till innehåll

Någon som är intresserad att fiska i Hotagströmmen (Laxviken)?


Dorin_89

Recommended Posts

Jag och en kompis fiskade hela v29 i Laxviken området och eftersom vi hade otur i början av veckan med väldigt högt vatten ca 160m3 så är jag sugen på några dagar till. :-) På slutet av veckan hade vi runt 100m3 vatten och vi fick mycket bra harr och öring både på dagen och natten.

Nu är det så att min kompis jobbar och kan inte ta ledig så jag tänker åka dit ändå i v33. Tanken är att fiska må-to eller må-fr men det kan också vara sö-fr. (Söndag den 9e alltså)

Är någon intresserad att följa med och dela på diesel och stuga i Laxviken? Jag bor i Norrköping men kan plocka nån på vägen så man behöver inte bo i Nkpg.

Eftersom jag har en 3serie (ej kombi) så är det ganska begränsat med utrymme i bilen så jag och en person är okej, vi kan också vara tre pers men då är det bara nödvändiga saker som gäller. Eller kanske någon har en större bil...

Jag känner området ganska bra, var fisken står, var man kan vada mm så jag kan tipsa och guida utan problem! ;-)

Hör av er via pm vid intresse! :-)

Redigerad med Dorin_89
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

hej, måndag eller tisdag men inga direkta planer vart eller hur länge, tänkte åka runt/tälta lite kanske Stavre..  Ammerån ... Hårkan/Långan , kanske även ända upp till Ammarnäs men det beror på hur fisket och vädret ser ut.

 

Oskar 

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.






















×
×
  • Skapa ny...