Jump to content

Pfluger medalist vevriktning.

JSC
 Share

Recommended Posts

Skulle vända vevriktning till vänster på en medalist. Vända på runda ringen med 8 klick på ena sidan och 4 klick på den andra. 
Problemet är att det är en liten försänkning på "högersidan" men inte på vänster. Runda metalldelen med skruvarna som håller ringen på plats står upp lite om den vänds till högervevad.
Verkar finnas olika modeller som inte har den vändbara möjligheten?

Vart kan jag få tag på en vändbar? Finns det vänstervevad med 8klicks bromsljud? 

OBS inte mina bilder.

Skärmavbild 2021-05-06 kl. 19.21.31.png

Skärmavbild 2021-05-06 kl. 19.22.01.png

Tror att du kan köpa en nytillverkad ring som gör den vändbar. Ska kolla lite så återkommer jag förhoppningsvis med en länk.

Vilken storlek är det på din rulle? Med mycket tur kanske jag har en ring liggande..

2 hours ago, spawn said:

Tror att du kan köpa en nytillverkad ring som gör den vändbar. Ska kolla lite så återkommer jag förhoppningsvis med en länk.

Vilken storlek är det på din rulle? Med mycket tur kanske jag har en ring liggande..

1498 made in akron Usa

Ok, har tyvärr inte någon. Har bara en rulle i den storleken. Det jag tänkte på var onefoot.com men det verkar som att det bara är rullfoten som det gäller.. 

9 hours ago, spawn said:

Ok, har tyvärr inte någon. Har bara en rulle i den storleken. Det jag tänkte på var onefoot.com men det verkar som att det bara är rullfoten som det gäller.. 

Ok. Kollade med onefoot och det blir lite för dyrt. 32dollar drag plate 20dollar frakt + ev moms tull osv. 

Funkar att veva höger också använder både men vänster är bekvämast. 
1000 tack för hjälpen!