Hoppa till innehåll

Mässan i Göteborg!


Fnisse

Recommended Posts

  • Svar 84
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ja skyll dig själv för det kommer finnas s-vevare med i montern....:).... :police:

Man kan inte hinna med allt här i världen.....Raringen har utlovat ett besök på IKEA för inköp av något som jag inte har en susning om..... :- ::)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Emin 

Ta med filmerna jag kommer nog in på mässan på söndag, ska kolla M.Mauri kasta lite.

Ni som e där kolla den killen ,

Han va en av världens bästa kampsportare ,men skadade benet så nu e det bara fluga som gäller.

Kastar som om han e född med spöt i näven

Relax & Release

Tomas

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Vill rikta ett stort tack till Emin och Johan, EPS flyfishing, för superbra service på mässan även i denna tråden! Emin lyckades kränga ett ruskigt fint Competitionstix #4 9'6" till mig, kom hem och provkastade spöt och var så jäkla nöjd!

Tills jag råkade knäcka toppen när jag skulle ta isär det!

Tyckte jag var så försiktig jag kunde vara men jag slarvade lite...  :-

Men tack vare god service så kommer allt ordna sig och jag slipper ha ångest framöver!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Vill rikta ett stort tack till Emin och Johan, EPS flyfishing, för superbra service på mässan även i denna tråden! Emin lyckades kränga ett ruskigt fint Competitionstix #4 9'6" till mig, kom hem och provkastade spöt och var så jäkla nöjd!

Tills jag råkade knäcka toppen när jag skulle ta isär det!

Tyckte jag var så försiktig jag kunde vara men jag slarvade lite...  :-

Men tack vare god service så kommer allt ordna sig och jag slipper ha ångest framöver!

Tack själv!

Klantigt av dig att dra sönder det... ;) Men du har en ny del i veckan så du kan sticka ut och rasta spöt i helgen... ;D

Tack tiller alla som besökte vår monter och tack för alla mail man fått av er om hur mycket ni gillat era nyinköpta Streamstix spön.

Mvh Emin

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.























×
×
  • Skapa ny...