Hoppa till innehåll

Hatches Magazine


larpa

Recommended Posts

  • 4 months later...

För några veckor sedan hittade jag Hatches Magazine på någon webshop inom EU, men nu hittar jag den inte...

Är det någon som har koll på en webshop där man kan köra Hatches Magazine?

Att köpa direkt från http://www.hatchesmagazine.com/ blev för dyrt sist jag kollade, frakten var flera gånger dyrare än tidningen.

Råkade hitta din fråga och tänkte att den nu är aktuell igen då utgåvan för 2010 kommer 1 september. Jag har beställt tidigare nummer av Phil på Fly Tying Boutique och han kommer att ta hem även detta nummer inom kort. Skillnaden i pris blir kanske inte så stor men man kan passa på att beställa lite material och utnyttja portot ^_^ .

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Råkade hitta din fråga och tänkte att den nu är aktuell igen då utgåvan för 2010 kommer 1 september. Jag har beställt tidigare nummer av Phil på Fly Tying Boutique och han kommer att ta hem även detta nummer inom kort. Skillnaden i pris blir kanske inte så stor men man kan passa på att beställa lite material och utnyttja portot ^_^ .

Tackar!

Ska kolla upp det, hoppas att han har kvar äldre nummer också.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.






















×
×
  • Skapa ny...