Hoppa till innehåll

Caneträffen 16-19 juni 2011


Uigeadail

Recommended Posts

  • Svar 309
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Guest Stendalen

Ser tyvärr ut som att även vi kommer få förhinder, sätt upp oss på listan över osäkra deltagare Stefan. mellow.gif

Trist Alex.

Själv funderar jag på om jag överhuvudtaget vågar ta med Dima till detta...det brukar gå vilt till eller? Och det kan han reagera på (Frågan är allvarligt ställd)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Trist Alex.

Själv funderar jag på om jag överhuvudtaget vågar ta med Dima till detta...det brukar gå vilt till eller? Och det kan han reagera på (Frågan är allvarligt ställd)

Jo, det känns tråkigt eftersom det är så många fina människor som åker till Älvdalen den här helgen. Jag har ju bara deltagit vid en caneträff, visst dracks det men det är ju inte så att folk pucklar på varandra och spyr i diket. Kolla med Stefan vad han tycker, det mesta av fyllan och villan händer ju sent så det kommer ju Dima inte ens att se...

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Trist Alex.

Själv funderar jag på om jag överhuvudtaget vågar ta med Dima till detta...det brukar gå vilt till eller? Och det kan han reagera på (Frågan är allvarligt ställd)

Tycker bara det har varit trevligt. Anser inte att det har gått "vilt" till. Så det är ingen fara. :) klart ni ska komma.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Trist Alex.

Själv funderar jag på om jag överhuvudtaget vågar ta med Dima till detta...det brukar gå vilt till eller? Och det kan han reagera på (Frågan är allvarligt ställd)

Du kan vara helt lugn.

Det är enbart trevligt.

Jag, och alla andra, skulle tycka det var fantastiskt roligt om ni kom!!

:)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Guest Stendalen

Du kan vara helt lugn.

Det är enbart trevligt.

Jag, och alla andra, skulle tycka det var fantastiskt roligt om ni kom!!

:)

Tack! Blev bara lite eftertänksam...men vi satsar på fisket och sällskapet, det blir nog fint!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Inte en chans!!

Jag räknar med er.

:)

Det känns trist...mellow.gif

Vi är dock inte säkra på att vi kommer, jag hojtar till om det ändras. Blir det inte den helgen så kommer vi garanterat förbi en sväng senare!

Uggen å älvdalen wub.gif

Precis, Alex börjar bli en dropout, och helt oförskyllt så drar han Hanna med i fallet...hon har ju inte ont i fingret!

Martin, nu skärper du dig din servettmissbrukare!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Cool.

Då bjuder jag på middag.

:)

Jag, Shanti och Lovly Wiktoria dyker upp på torsdagen med husbilen och två galena hundar!

(som mer än gärna badar i älven) :wub:

Man kanske kan fixa ihop nått tillsammans?

Vi tänker åka hemifrån vid 4-5 på morgonen så vi borde vara uppe till 15:00..

// jocke

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

The wild Sombrero Guys will attend even this year!

.....jag o Andreas kommer även i år ta hojjarna upp!, Vi delar denna gången iofs bostad med Matte Öberg & son, så vi bor inte på campen denna gången...men fiska o delta, de vill vi!! :wub:

Sen...detta att det dricks en del...(eller HAR druckits en del)

..ärligt...det är mest bara snack :D Har inte sett mer än någon enskild tokberusad under åren..o faktiskt ingen alls senaste träffarna...de yngsta o äldsta mest "orutinerade juniorerna" oavsett deras ålder, har helt enkelt inte deltagit mera...

Det är riktigt familjevänligt med världens ABSOLUT trevligaste flugfiskare på plats! Cane Rocks!

Sombrero Ken

Redigerad med Ken
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.























×
×
  • Skapa ny...