Hoppa till innehåll

Långan


jottosson

Recommended Posts

Hahaha :)

Se till att vara på plats i Hotagen måndag v29 nu bara så vi kan dricka malt ihop igen :D

 

Sorry, kommer inte ihåg att vi druckit malt ihop!!??  :blink: Vem bjöd och vilken sort??

Vi trängdes väl ihop i vindskyddet då det regnade??? Mer kommer jag inte ihåg....  :unsure:  ;)

Inte otroligt att jag kan ta en tur nån dag :D  vecka 29...

Redigerad med kent.flyfish
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Sorry, kommer inte ihåg att vi druckit malt ihop!!?? :blink: Vem bjöd och vilken sort??

Vi trängdes väl ihop i vindskyddet då det regnade??? Mer kommer jag inte ihåg.... :unsure:;)

Inte otroligt att jag kan ta en tur nån dag :D vecka 29...

Jag bjöd, på något rökigt och ett plåster till dig eller din vän.

Din vän bjöd med på något och det regnade :P

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Kommer fortsätta regna nu i veckan och inte va nån direkt värme, så det är risk att det kommer va fortsatt segt... Har man inget bättre för sig kan man svänga förbi mig på turistbyrån i Krokom för lägesrapport och tips ;)

Skickat från min HTC Incredible S

Låter bra det!! Hur länge är du på turistbyrån på onsdag då? Så man kan gå lite uppdaterade tips! :-D Redigerad med santacrus79
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

väderleksrapporten har varit olika varje gång jag kollat och det är nästan en gång i timmen ;) ibland är det skinande sol och ibland spöregn.

men som sagt, förra året i långan var det exakt samma sak. sen en dag gick tempen upp till 14-15 grader och då blev det vulgatafiske deluxe. så med lite tur så spricker det upp fram emot helgen.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Jag bjöd, på något rökigt och ett plåster till dig eller din vän.

Din vän bjöd med på något och det regnade :P

 

Så då vill du alltså påstå att jag är skyldig dig lite Malt???!!!   ^_^

I och med att jag inte kommer ihåg så kan den inte ha varit särskilt bra!!!  :wacko:  :P

Kommer jag upp så lovar jag bjuda på nåt gott!!!! ;)

Redigerad med kent.flyfish
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Hur ser flöderna ut idag henrik? Gråmärforsen funka ok igår/inatt.. lite harr och öring..

Hur gick de för er andra här uppe?

I stort sett oförändrat... En kubik mindre för tillfället.

Vill man kan man gå in på http://login.vattenreglering.se/vattenforing_pub.asp?screen_height=864#indalsalvenoch kolla själv, Landösjön tittar man på för Långan och Hotagen för Hårkan. :)

Redigerad med thehenka
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.






















×
×
  • Skapa ny...