Publicerat February 27, 200620 yr comment_515989 Nya nr. kom idag. Väldigt mycket produktinformation : I år är det mycket man inte kan vara utan Trouthunter 4 life Rapport
Publicerat February 27, 200620 yr comment_516009 hmm kanske den kommer i brevlådan då.. posten har inte kommit :- längtar så man har nåt att göra WWW.RSTB.SE Rapport
Publicerat February 27, 200620 yr comment_516237 Är det någon som skickade in kupongen om prenumeration i förra numret som fått någon som helst respons eller t.o.m en tidning..? Jag börjar misstänka att Postverket slagit till igen... > Those who presume themselves are not distinguished Those who praise themselves have no merit Rapport
Publicerat February 27, 200620 yr Författare comment_516286 Är det någon som skickade in kupongen om prenumeration i förra numret som fått någon som helst respons eller t.o.m en tidning..? Jag börjar misstänka att Postverket slagit till igen...  >Jag gorde det, har fått tidningar men inte lampan ännu :- Trouthunter 4 life Rapport
Publicerat February 27, 200620 yr comment_516289 jag har inte fått tidningen äns. :- kanske kommer nu i veckan. WWW.RSTB.SE Rapport
Publicerat March 7, 200620 yr Författare comment_520968 Jag gorde det, har fått tidningar men inte lampan ännu :-Idag kom lampan en smidig liten sak. I plast viserligen, vi får se hur länge den håller Trouthunter 4 life Rapport
Publicerat March 7, 200620 yr comment_520979 grattis kenta.. jag har inte äns fått tidningen :-[ ??? lappen måste försvunnit vid postningen :'( man vill ju inte gå o handla sig en tidning o sen slinker en till genom brevlådan. WWW.RSTB.SE Rapport
Publicerat March 7, 200620 yr comment_520998 Visst, trevligt med ny tidning. Känns lite som att man betalar för att få reklam :S bara. Lite väl mycket Fiske för Alla över det hela. www.FISKEoFOTO.se Rapport
Publicerat March 7, 200620 yr comment_521008 grattis kenta.. jag har inte äns fått tidningen :-[ ???lappen måste försvunnit vid postningen :'( man vill ju inte gå o handla sig en tidning o sen slinker en till genom brevlådan. Jag skulle få en prenumeration av min sambo, hon skickade in talongen i början av december men ingen tidning kom. Jag ringde dit förra veckan och den hade inte kommit fram...konstigt att så många talonger har försvunnit..måste bero på något i hanteringen på förlaget.... Hur som helst så rekommenderar jag att ni ringer och pratar med dom på förlaget. "ingen jäkt, inget fäkt, svinga lugnt, så får du tungt! Rapport
Publicerat March 7, 200620 yr comment_521012 Är det någon som skickade in kupongen om prenumeration i förra numret som fått någon som helst respons eller t.o.m en tidning..? Jag börjar misstänka att Postverket slagit till igen...  > Fått tidningen men famlar fortfarande i mörker.... 8) 8) I fish, drink lousy whisky, and I want food at a proper shedule. A bit too old, but not dead yet. I have a bad temper but I love my friends. I hate negative people I fish only with Bamboo rods, together with Bamboozers, Sliva Bums, Friends of F.O.G.T and other nice friends. Rapport
Publicerat March 7, 200620 yr comment_521013 Skickade in en prenumeration via nätet för ett antal veckor sen. Kanske t.o.m. var i Januari. Fick inte min tidning i brevlådan. Som tur finns den ju att handla i lokala butiken. Rapport
Publicerat March 7, 200620 yr comment_521017 jag ska ringa dem i morrn . man vill ju inte lägga ut för dubbelnr. det är det som är tråkigt. WWW.RSTB.SE Rapport
Publicerat March 7, 200620 yr comment_521045 Jag hade visst tur då... jag skickade in lappen i dec och fick tidningen direkt när nästa nummer kom. För er som undrar var lampan är, så är den försenad, men alla får en så småningom New Zealand, de härligaste jag gjort hittills! Rapport
Publicerat March 7, 200620 yr comment_521055 Är det värt pengarna att köpa blaskan? Tänkte inhandla Fly Fisherman och Trout & Salmon imorgon och då kunde man ju alltid passa på att köpa den också om det finns något förutom reklam. Rapport
Publicerat March 8, 200620 yr comment_521215 Är det värt pengarna att köpa blaskan? Tänkte inhandla Fly Fisherman och Trout & Salmon imorgon och då kunde man ju alltid passa på att köpa den också om det finns något förutom reklam. Tveksamt. Lite för mycket glättig reklam enligt mitt tycke. Enda orsaken till att jag köpte tidningen var tipsen på platser på Rivieran. Blir ett frest på Italiensk öring till sommaren ;D Rapport
Publicerat March 8, 200620 yr comment_521255 Tveksamt. Lite för mycket glättig reklam enligt mitt tycke.Enda orsaken till att jag köpte tidningen var tipsen på platser på Rivieran. Blir ett frest på Italiensk öring till sommaren ;D Jo, det känns.. som det saknas nåt. Kanske lite mer tips inför säsongen. Lite mer om våra Svenska vatten. Dock alltid intressant att läsa om tester. I detta nr. handlade det om "midge spön" Lätta klass 2/3 spön. Mera sånt. Nåt jag saknat i alla fisketidningar t.e.x. är om alla dessa extra tusen lappar man ger för dyra spön/rullar vs billigare är värt kostnaderna. Sånt ser man sällan tas upp. Fiske speciellt flugfiske kallas ju en materialsport. Är alla material-tusenlappar extra värt pengarna. Skulle va hyper intressant att få "experternas" syn på sånt. Iofs skulle det va en form av att skjuta sig själv i benet för dom. Rapport
Publicerat March 8, 200620 yr comment_521286 Får åka ner till stan och handla den nu en dag Medarbetare på +FishEco... Rapport
Publicerat March 8, 200620 yr comment_521391 Nja, nu har jag betalt 79 SEK för en tidning och måste konstatera att det var en av mina sämre investeringar på länge... Rapport
Publicerat March 8, 200620 yr comment_521394 Nja, nu har jag betalt 79 SEK för en tidning och måste konstatera att det var en av mina sämre investeringar på länge... Håller fullständigt med... Rapport
Publicerat March 8, 200620 yr comment_521410 Tycker tidningen var okay, MEN något som inte var okay var att de började min prenumeration med numret som kom ut i december, fick tidningen (som jag dessutom redan köpt i december!) 2 veckor före senaste numret Skickade ett mail och klagade, så dom skulle förlänga pren. med ett nummer. Lampan har jag inte sett "röken" av! En sann gentleman är någon som vet hur man spelar säckpipa, men låter bli. Rapport
Publicerat March 9, 200620 yr comment_521779 Köpte den på väg hem från jobbet igår och läste den på bussen. Den fick bo i papperskorgen när jag klev av :- Rapport
Publicerat March 9, 200620 yr comment_521806 Måste instämma i klagokören. Att betala 69 kr för en sådan tidning är magstarkt. Som någon redan varit inne på så måste det vara en av de i särklass dyraste reklambroschyrerna som ges ut. Vissa delar är bra, det medger jag. Personligen gillar jag reportage från olika destinationer som till exempel det om Rivieran. Vidare tycker jag tekniktips typ Micke Lindströms artikel är bra (att det sen blir reklam i detta fallet kan vara svårt att undvika). Däremot tycker jag att ordet "test" missbrukas. Jag skulle snarare vilja använda ordet "marknadsutbudsöversikt", men inte heller det skulle funka eftersom det knappast var en heltäckande översikt. I förra numret har jag för mig att de använde ordet "test" om en översikt över vadarjackor, men det var samma sak då, mest en upprapning av vad som finns att tillgå och vilka material de var gjorda i och hur mycket vattentäta de var. Allt baserade på uppgifter från leverantören. Inte mycket "test" i det tycker jag. //Huvet Rapport
Publicerat March 9, 200620 yr comment_521844 Håller med om att man ska få tidningen hem i brevlådan utan bekymmer men varför denna trista inställning? Personligen tycker jag det är skitkul att det kommer en ny tidning för oss flugfiskeälskare. Att den dessutom är på svenska och håller en nivå som med lätthet kan mäta sig internationellt tycker inte jag gör något. Är det trista jante som är framme? Rapport
Publicerat March 9, 200620 yr comment_521852 Jag fick min tidning i brevlådan idag, men inte ett ord om däringa kepslampan... Tyvärr får jag hålla med er i klagosången, den är INTE värd sina pengar... :- Bara döda fiskar flyter med strömmen - Åsså den förbannade håven! Pappersvändare från Borås, född -66 Håkan Andersson - EDGEPRESENTATION Rapport
Publicerat March 9, 200620 yr comment_521856 var tvungen o köpa den i går kväll. har hunnit bläddra igenom den lite o som vissa säger. det är mycket reklam . men det är väl vad tidningen lever på. jag ska lägga mig o läsa lite  ;D sen får jag återkomma om man är jättebesviken eller jättenöjd mvh/ robin WWW.RSTB.SE Rapport