Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Edgeforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Allt Om Flugfiske

Featured Replies

Publicerat

Nya nr. kom idag.  :)  Väldigt mycket produktinformation  ::) 

I år är det mycket man inte kan vara utan  :o

Trouthunter 4 life

• Svar 50
  • Visningar 5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Publicerat

hmm kanske den kommer i brevlådan då.. posten har inte kommit  :-

längtar så man har nåt att göra  :D

WWW.RSTB.SE

Publicerat

Är det någon som skickade in kupongen om prenumeration i förra numret som fått någon som helst respons eller t.o.m en tidning..? Jag börjar misstänka att Postverket slagit till igen...    >:(

Those who presume themselves are not distinguished

Those who praise themselves have no merit

Publicerat
  • Författare
Är det någon som skickade in kupongen om prenumeration i förra numret som fått någon som helst respons eller t.o.m en tidning..? Jag börjar misstänka att Postverket slagit till igen...    >:(
Jag gorde det, har fått tidningar men inte lampan ännu  :-

Trouthunter 4 life

Publicerat

jag har inte fått tidningen äns.  :- kanske kommer nu i veckan.

WWW.RSTB.SE

Publicerat
  • Författare
Jag gorde det, har fått tidningar men inte lampan ännu  :-
Idag kom lampan  :D en smidig liten sak. I plast viserligen, vi får se hur länge den håller  :)

Trouthunter 4 life

Publicerat

grattis kenta.. jag har inte äns fått tidningen  :-[  ???

lappen måste försvunnit vid postningen  :'(

man vill ju inte gå o handla sig en tidning o sen slinker en till genom brevlådan.

WWW.RSTB.SE

Publicerat

Visst, trevligt med ny tidning. Känns lite som att man betalar för att få reklam :S bara. Lite väl mycket Fiske för Alla över det hela.

Publicerat
grattis kenta.. jag har inte äns fått tidningen  :-[  ???

lappen måste försvunnit vid postningen  :'(

man vill ju inte gå o handla sig en tidning o sen slinker en till genom brevlådan.

Jag skulle få en prenumeration av min sambo, hon skickade in talongen i början av december men ingen tidning kom. Jag ringde dit förra veckan och den hade inte kommit fram...konstigt att så många talonger har försvunnit..måste bero på något i hanteringen på förlaget....

Hur som helst så rekommenderar jag att ni ringer och pratar med dom på förlaget.

"ingen jäkt, inget fäkt, svinga lugnt, så får du tungt!

Publicerat

Fått tidningen men famlar fortfarande i mörker.... 8) 8)

I fish, drink lousy whisky, and I want food at a proper shedule.

A bit too old, but not dead yet.

I have a bad temper but I love my friends.

I hate negative people

I fish only with Bamboo rods, together with Bamboozers, Sliva Bums, Friends of F.O.G.T and other nice friends.

Publicerat

Skickade in en prenumeration via nätet för ett antal veckor sen. Kanske t.o.m. var i Januari. Fick inte min tidning i brevlådan. Som tur finns den ju att handla i lokala butiken.

Publicerat

jag ska ringa dem i morrn . man vill ju inte lägga ut för dubbelnr. det är det som är tråkigt.

WWW.RSTB.SE

Publicerat

Jag hade visst tur då... jag skickade in lappen i dec och fick tidningen direkt när nästa nummer kom.

För er som undrar var lampan är, så är den försenad, men alla får en så småningom  :)

New Zealand, de härligaste jag gjort hittills!

Publicerat

Är det värt pengarna att köpa blaskan? Tänkte inhandla Fly Fisherman och Trout & Salmon imorgon och då kunde man ju alltid passa på att köpa den också om det finns något förutom reklam.

Publicerat
Är det värt pengarna att köpa blaskan? Tänkte inhandla Fly Fisherman och Trout & Salmon imorgon och då kunde man ju alltid passa på att köpa den också om det finns något förutom reklam.

Tveksamt. Lite för mycket glättig reklam enligt mitt tycke.

Enda orsaken till att jag köpte tidningen var tipsen på platser på Rivieran.

Blir ett frest på Italiensk öring till sommaren  ;D

Publicerat
Tveksamt. Lite för mycket glättig reklam enligt mitt tycke.

Enda orsaken till att jag köpte tidningen var tipsen på platser på Rivieran.

Blir ett frest på Italiensk öring till sommaren  ;D

Jo, det känns.. som det saknas nåt. Kanske lite mer tips inför säsongen. Lite mer om våra Svenska vatten.

Dock alltid intressant att läsa om tester. I detta nr. handlade det om "midge spön" Lätta klass 2/3 spön. Mera sånt.

Nåt jag saknat i alla fisketidningar t.e.x. är om alla dessa extra tusen lappar man ger för dyra spön/rullar vs billigare är värt kostnaderna. Sånt ser man sällan tas upp. 

Fiske speciellt flugfiske kallas ju en materialsport. Är alla material-tusenlappar extra värt pengarna. Skulle va hyper intressant att få "experternas" syn på sånt. Iofs skulle det va en form av att skjuta sig själv i benet för dom. 

Publicerat

Får åka ner till stan och handla den nu en dag :D

Medarbetare på +FishEco...

Publicerat

Nja, nu har jag betalt 79 SEK för en tidning och måste konstatera att det var en av mina sämre investeringar på länge...

Publicerat
Nja, nu har jag betalt 79 SEK för en tidning och måste konstatera att det var en av mina sämre investeringar på länge...

Håller fullständigt med...

Publicerat

Tycker tidningen var okay, MEN något som inte var okay var att de började min prenumeration med numret som kom ut

i december, fick tidningen (som jag dessutom redan köpt i december!) 2 veckor före senaste numret

Skickade ett mail och klagade, så dom skulle förlänga pren. med ett nummer.

Lampan har jag inte sett "röken" av!

En sann gentleman är någon som vet hur man spelar säckpipa, men låter bli.

Publicerat

Köpte den på väg hem från jobbet igår och läste den på bussen. Den fick bo i papperskorgen när jag klev av :-

Publicerat

Måste instämma i klagokören.

Att betala 69 kr för en sådan tidning är magstarkt. Som någon redan varit inne på så måste det vara en av de i särklass dyraste reklambroschyrerna som ges ut.

Vissa delar är bra, det medger jag. Personligen gillar jag reportage från olika destinationer som till exempel det om Rivieran. Vidare tycker jag tekniktips typ Micke Lindströms artikel är bra (att det sen blir reklam i detta fallet kan vara svårt att undvika).

Däremot tycker jag att ordet "test" missbrukas. Jag skulle snarare vilja använda ordet "marknadsutbudsöversikt", men inte heller det skulle funka eftersom det knappast var en heltäckande översikt. I förra numret har jag för mig att de använde ordet "test" om en översikt över vadarjackor, men det var samma sak då, mest en upprapning av vad som finns att tillgå och vilka material de var gjorda i och hur mycket vattentäta de var. Allt baserade på uppgifter från leverantören. Inte mycket "test" i det tycker jag.

//Huvet

Publicerat

Håller med om att man ska få tidningen hem i brevlådan utan bekymmer men varför denna trista inställning? Personligen tycker jag det är skitkul att det kommer en ny tidning för oss flugfiskeälskare. Att den dessutom är på svenska och håller en nivå som med lätthet kan mäta sig internationellt tycker inte jag gör något. Är det trista jante som är framme?

Publicerat

var tvungen o köpa den i går kväll. har hunnit bläddra igenom den lite o som vissa säger. det är mycket reklam . men det är väl vad tidningen lever på. jag ska lägga mig o läsa lite  ;D sen får jag återkomma om man är jättebesviken eller jättenöjd

mvh/ robin

WWW.RSTB.SE