Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Nu är äntligen min hemsida sjösatt. HÅVAR.se

Kommentera gärna här och berätta lite om vad ni tycker.

Galleri med olika håvmodeller ska till och gärna med några ägares kommentarer.

Länkar, och gästbok......

Edited by ulrik
Posted (edited)

Kan bara hålla med, de jag har sett av dina håvar är verkligen kärlek :wub:

Ska bli kul och få en egen underbar skapelse :blush:

Edited by TraNaN
Posted (edited)

Ska bli mycket intressant att se dina alster.

Kommer du att ta emot beställningar/sälja på hemsidan?

Det jag sett av dina håvar här är ren kärlek. :wub:

Tackar allra ödmjukast.

Om man får drömma fritt om framtiden kanske detta kan bli verklighet, men först en sak i taget. Har inte bråttom.

TraNaN: Tack :blush: Klart du ska ha din förstenade julklapp. Se yahh :)

Edited by ulrik
Posted

Ska bli mycket intressant att se dina alster.

Kommer du att ta emot beställningar/sälja på hemsidan?

Det jag sett av dina håvar här är ren kärlek. :wub:

Jag har en, hittills, och har sett ett tiotal live!

Det är kärlek!! :):)

/ C

Posted

Tack Christer för senast och vist har det tatt sig, och du Nocke. Jag har ngt på gång...... ;)

Hannu. Du skulle sett hur min granne/webbmaster slet med detta och repitition av bakgrund, utan att hinna färdigt.

Till sista vartdet obönhörligen dags för honom och familj att sätta sig i bilen för vidare färd mot Österrikiska alperna.

Jag kan säga att vita bokstäver passar kanon.

Posted

Vackert Ulrik. Passar bra med sjökortet o den liggande bilden undertill . Sen bilden med den vackert färgade öringen och ljusblåa nätet ger ju fin kontrast men fisken tar lite för mycke uppmärksamhet.

Kan hålla med Hannu att texten försvinner lite i bakgrunden ,själv reagerar jag på placeringen av texten på den svarta fläcken.

Trevligt Ulrik att du har kommit igång med hemsida

Posted (edited)

Vackert Ulrik. Passar bra med sjökortet o den liggande bilden undertill . Sen bilden med den vackert färgade öringen och ljusblåa nätet ger ju fin kontrast men fisken tar lite för mycke uppmärksamhet.

Kan hålla med Hannu att texten försvinner lite i bakgrunden ,själv reagerar jag på placeringen av texten på den svarta fläcken.

Trevligt Ulrik att du har kommit igång med hemsida

Tack Mauri! Sidan är startad i tidspressat läge men har nu varit hos fiskarbroder Rijad/RB som rätta till en hel del.

Har du kvar den mörka ramen i storleken mindre än min som du hade med dig den 19:e?

/ C

Kan tyvärr vara så att det var den jag skicka till Tony/SFFC. I.o.f. bara för på seende. Återkommer till dig, Christer

Snyggt Ulrik! Blir nog bra det där! :)

Tack snälla Limpan. Du har varit till stor nytta både till att få mig att våga, komma igång och vidare ...

Kommer du till mässan nästa helg vill jag gärna byta några ord med dig om du har tid?

Edited by ulrik
Posted

Jag skulle verkligen vilja ha en håv med skaft på en meter av dig. För sjöfisket efter fisk.

Hemsidan. Bakrund är felstavat... Och var är bilderna på alla vackra håvar? I Halmstad fanns de, var är de på hemsidan...

Posted

Lycka till med webbsidan och med håvarna.

Hoppas att det ska gå bara framåt för dig.

P.S.

Felet i "Bakgrunden " åtgärdat.

Mvh RB

Posted

Lycka till med webbsidan och med håvarna.

Hoppas att det ska gå bara framåt för dig.

P.S.

Felet i "Bakgrunden " åtgärdat.

Mvh RB

Tack och åter tack, min vän och tack Mipert.

Posted

Tack snälla Limpan. Du har varit till stor nytta både till att få mig att våga, komma igång och vidare ...

Kommer du till mässan nästa helg vill jag gärna byta några ord med dig om du har tid?

Hade vart roligt att komma ner och kika på dina håvar och prata lite, men jag blir hemma och tar hand om familjen. Får hoppas vi råkas vid annat tillfälle!

• 9 months later...
Posted

Snygg Presentation. Gillar enkelheten

Tack Mauri. Det ända som fattas nu är havsöringhåvens bilder där bl.a. du varit givmild och delat med dej av några av alla dina lyckosamma västkust besök. sen har vi ju nyheterna till nästa sessong ...

Posted (edited)

Har nu lagt upp ett galleri med bilder från fisken och på håvar. Lämna gärna kommentar.

Hoppsan, det var ju det galleriet jag fixade Javascripten åt RB.

Edited by KilgoreTrout
Posted (edited)

Hoppsan, det var ju det galleriet jag fixade Javascripten åt RB.

haha ... Det blev jag riktigt nöjd med. Tack!

Tar gärna emot fler bilder som kan ta vid att efter som.

Edited by ulrik