Hoppa till innehåll

Hamburgare på burk, nån som provat?


lillefar

Recommended Posts

Har testat  cheeseburgare några gånger på fjället och den funkar. Men det är ingen kulinarisk höjdpunkt men som ett roligt avsteg från att äta ur påse så funkar den utmärkt. Låt dig inte luras av bilden på konserven, det som visar sig när du öppnar burken är inte detsamma som på utsidan....

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Burgare på burk= Matkulturens definitiva undergång!!! :P

 

M

 

PS. Leta rätt på någon bra charkdisk istället och köp en laddning riktigt starka goda korvar typ kabanoss, gärna så torra som möjligt, samt goda Kalamata oliver, smågurkor och några burkar Pringles. Därtill en halvbox mulligt rödvin. Chocka sedan gänget med fjäll-tapas och rödtjut. Rapa-dalen nästa! DS

Redigerad med Marlodge
  • Like 1
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Tack för svaren.

 

Marlodge, Tapas, oxfileér och annat gott är standard när vi flyger ut, men en redig hamburgare, det vore grejer det.  :)

Klappa ihop egna uppe på fjället istället - det har jag gjort! Med stekta muurikkapotatiskyftor till - yummmie... Ett paket djupfryst nöt- alt. älgkött i ryggan borde väl ändå vara att föredra före de där "i can´t believe it´s not food"-produkterna??

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Är det nån som provat konserverad hamburgare? Har läst en del tester på dessa, men de är testade hemma och inte ute o naturen. Skickat från luren.

Hej !

 

Jag fick ett par i julklapp för ett par år sedan, tja! inte var det någon höjdare att äta men är man hungrig så.....

Tight lines !  Steen 

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Är det nån som provat konserverad hamburgare? Har läst en del tester på dessa, men de är testade hemma och inte ute o naturen. Skickat från luren.

Jag blir besviken, trodde att du körde med torkat renkött odyl. Istället konserverad burgare på förmodat hästkött, vilket förfall. :blink:

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Konserverade hamburgare.........Skitmat som jag inte skulle ge till en hund ens.....Varför envisas man med sådan smörja, när det finns riktig mat som man köper hos en slaktare eller dyl, och då slipper man släpa på en plåtburk som måste bäras hem igen. Hur svårt kan det vara ?

Tar man med sig Lättas margarin också, och steker på Mamma Scans snuskköttbullar.....Tvi vale för all skit som säljs för att det påstås vara nyttigt. Butikerna är ju fulla med äkta råvaror man kan njuta av....... :wacko:   

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Konserverade hamburgare.........Skitmat som jag inte skulle ge till en hund ens.....Varför envisas man med sådan smörja, när det finns riktig mat som man köper hos en slaktare eller dyl, och då slipper man släpa på en plåtburk som måste bäras hem igen. Hur svårt kan det vara ?

Tar man med sig Lättas margarin också, och steker på Mamma Scans snuskköttbullar.....Tvi vale för all skit som säljs för att det påstås vara nyttigt. Butikerna är ju fulla med äkta råvaror man kan njuta av....... :wacko:

Det är ju samhället i ett nötskal, nöjer mig med rökt kött, en bit bröd och nått som släcker törsten..

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Konserverade hamburgare.........Skitmat som jag inte skulle ge till en hund ens.....Varför envisas man med sådan smörja, när det finns riktig mat som man köper hos en slaktare eller dyl, och då slipper man släpa på en plåtburk som måste bäras hem igen. Hur svårt kan det vara ?

Tar man med sig Lättas margarin också, och steker på Mamma Scans snuskköttbullar.....Tvi vale för all skit som säljs för att det påstås vara nyttigt. Butikerna är ju fulla med äkta råvaror man kan njuta av....... :wacko:   

 

Nej tapas och oxfilé brukar vara det TS käkar på fjället enligt hans egna inlägg, om du hade läst inläggen i tråden hade du nog kunnat bespara oss ditt grinande om hur äckligt både burkburgare och scan köttbullar är eftersom att det tillför noll och inget alls i diskussionen. 

Redigerad med somebody
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Nej tapas och oxfilé brukar vara det TS käkar på fjället enligt hans egna inlägg, om du hade läst inläggen i tråden hade du nog kunnat bespara oss ditt grinande om hur äckligt både burkburgare och scan köttbullar är eftersom att det tillför noll och inget alls i diskussionen. 

 

Tack

 

Detta med plåtburgaren är ju mer för den roliga sakens skull och inte med smaken.

 

Sen äter jag naturligtvis inte alltid och bara tapas och oxfile, men jag tycker man ska äta gott de gånger man flyger helikopter.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.






















×
×
  • Skapa ny...