Hoppa till innehåll

TapaTalk Uppdaterat


Niclas L

Recommended Posts

Tapatalk fungerar sämre än vanligt nu!<br /><br />Man loggas ut hela tiden.<br />När man skriver så kommer det upp <br> vid varje mellanslag.<br />Kollar man trådarna så står det alltid 0 inlägg trots att det är en hel del inlägg.<br /><br />Med mera...<br /><br /><br />Sent from my iPhone using Tapatalk

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Kan inte längre göra nya trådar överhuvudtaget, bara skriva i redan startade. Har tidigare haft problem med radbrytningar som syns som tecken istället. Använder Iphone och Tapatalk.<br />Har varit lite strul med quotes också, men såg att det fanns en tråd för det redan.<br />Har uppdaterat både Iphone och Tapatalk. Inga problem på andra forum, bara edge. Görtråkigt.<br />

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Tapatalk har aldrig fungerat fullt ut.<br />Alltid nått som strular. Det är lite synd, för det är så smidigt att kunna använda mobilen, istället för att plocka fram någon av datorerna.<br /><br /><br />Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Men du behöver ju inte använda tapatalk?

Den inbyggda versionen i t ex iPhone funkar ju klockrent.

:)

 

Har aldrig förstått varför tapatalk är den appen man ska använda då ipb'n funkar klockrent, förutom när forumet t ex har uppgraderats.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 3 months later...

Nu strular Tapatalk igen.

Går jag in på en persons sida och ska skicka ett PM så vägrar Tapatalk att sända PM:et.

Får jag däremot ett PM så går det bra att svara på det.

Kan du kika på det Niklas?

Med vänlig hälsning, Fredda

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Nu strular Tapatalk igen.

Går jag in på en persons sida och ska skicka ett PM så vägrar Tapatalk att sända PM:et.

Får jag däremot ett PM så går det bra att svara på det.

Kan du kika på det Niklas?

Med vänlig hälsning, Fredda

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Har du uppdaterat din TT-klient?

Det kom en uppdatering igår, prova den.

 

 

//Niclas

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Har du uppdaterat din TT-klient?

Det kom en uppdatering igår, prova den.

//Niclas

Ok, ska kolla på det.

Problemet har varit ett tag nu, och jag hoppas det löser sig snart, för det är fruktansvärt irriterande.

Jag har även Tapatalk 2 i telefonen, och det är samma problem där.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Sedan senaste uppdateringen funkar Tapatalk dåligt för mig. När jag läser olästa meddelanden funkar de bra tills man ska fylla på listan. Då får jag tillbaks ett gäng som jag redan markerat som lästa som olästa. Någon som fattar vad jag menar? Ligger problemet hos Tapatalk? Jag samma problem med Sexyloops i gamla tapatalk.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Tapatalk funkar ok hos mig. (just nu.)

Det brukar rätta till sig lagom till nästa uppgradering, då pajar alltid något. :D

PM funktionen strular dock lite - jag kan svara på PM, men inte skicka till "nya".

Medlemmar som jag redan har "convos" med funkar alltså problemfritt, men för övriga får jag ett felmeddelande att de inte aktiverat tapatalk.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.






















×
×
  • Skapa ny...