Om du inte har någon våg
-
Användare som läser detta 0 medlemmar
- Inga registrerade användare tittar på detta sida.
-
Av Krippax · Publicerat
Kort och koncist, så är alternativet att framöver bli både bättre och effektivare på att modifiera redan påverkade vatten ytterligare, så att både biologi och viss kraftproduktion tillslut kan samexistera? Det är egentligen ingen raketforskning faktiskt... Varför skulle det inte gå... ? -
Av editionr · Publicerat
Hvad tager du for en tcx, har en allerede men en reserve ville være fin -
Av editionr · Publicerat
Må bare kommentere, lækkert stang. Ejer selv en 13.6 8/9 custom made -
Av Vilhelm · Publicerat
Han lovade att han inte var en blåsare och fortsatte hålla kontakten, och sen kom pengarna tillbaka efter ett tag -
Av Tobbe · Publicerat
Exakt så var det för mig. Jag fick aldrig det jag beställt och betalt för ifrån hans webbshop. Var ett par år sedan, har för mig att jag bad Paypal hjälpa till men inget hände. -
Av KaitsuH · Publicerat
Tackar! Jag beställde just Partridge CS54 krokar från Mistpool. -
Av M.Thors · Publicerat
Jag är inne på samma linje som @T-bum ovan. De bästa flugorna är lättkastade, fiskar mestadels rätt (dvs ingen vinge/stjärt som fastnar i krokböjen etc och #6 känns ofta som en lagom storlek. För att slänga in ytterligare en krokfavorit jämte Partridge CS54 (numera kallad saltwater shrimp) så skulle jag vilja slå ett slag för den något kraftigare och rakare Ahrex NS110. Perfekt när man vill ha en lite tjockare/tyngre krok. Binder gärna kustvarianter av Big Hole Demon på den. Krokar jag en fisk på den behöver jag sällan oroa mig för att tappa fisken pga kroken iaf, den är grym Annars fiskar jag till 90% med en enkel transparent STF-fluga som kan likna lite vad som helst av havsöringens bytesdjur. Det hänger sällan på flugan dock
-
-
Ämnen
-
Bilder
Recommended Posts