Ja Tack! Modifiera gärna mitt DNA...
-
Användare som läser detta 0 medlemmar
- Inga registrerade användare tittar på detta sida.
-
Av -martin- · Publicerat
Har en rulle över som är bättre om den används än att ligga i en låda. Bra skick Högervevad Okänd flytlina #5 sitter på. 150kr + frakt? -
Av Ismo · Publicerat
Jaa!..Mitt kast engång..kan dock inte upprepa detta kast.....skulle ba!..lägga ut kastet. Henka Ohlosson tog fotot..Kalixälven. -
Av Vassa Kroken · Publicerat
Var ute här om kvällen och såg mycket vad jag tror var flygmyror på vattenytan (se bilderna - vet att dom inte är av den bästa kvalitén) . Var relativt dött under den tidigare delen av kvällen, med några få vak. Men vid 21.30-22 blev öring som helt tokig och var aggressiv i sina vak (en del hoppade ur vattnet). Vaken kom liksom i pulser, såg inte mycket annat på vattnet än insekterna på bilderna. Vet inte om det är typiskt för just flygmyror? Jag har också fått för mig att flygmyror är mer vanligt i början av sommaren, befinner mig i norra Värmland som referens. -
Av kai · Publicerat
Har ett Hardy Sovereign 9 fot klass 6/7 i fint skick, dock har toppöglan bytts ut. Spösocka finns, dock levereras den i en annan tub..(Loop aluminiumtub) Kan tänka mig ett byte mot en Danielsson dry fly eller en Danielsson nymph wide, eller kanske nåt annat kul. Skicka pm vid intresse, så kan jag skicka bilder. Mvh Kai -
Av Damkjaer71 · Publicerat
If You love Classic salmon flies, I here have a Beautyful " Butcher " from one of the Best tyers in the world. Long N Nguyen. This is one of his display flies, that is made on a 5/0 hook. Price 200€ , a real bargain. Postage is included. Will accept PayPal, Vipp or bank transfer. PM on micks-flies@outlook.dk or text at 0045 60 13 40 68 -
Av Håkan Salomonson · Publicerat
Jag söker efter ett Winston B2t 864 i bra skick. Dvs inga repor/lagat eller andra brister Givetvis skall det vara byggt hos RL Winston. Alltså inte custom bygge på klinga. Och inkludera tub och socka Någon som har ett till salu. Eller känner till någon som vill sälja /Håkan -
Av JohanDotz · Publicerat
Guideline Fario NT8 906 säljs för 2800kr inklusive frakt Guideline HazeV 46 säljs för 1000kr inklusive frakt - Såld Hardy Coastal Fast int #5 säljs för 400kr inklusive frakt Paketpris för setet 3800kr inklusive frakt -
Av JensB · Publicerat
Har 4-5 timmar att "göra av med" med utgångspunkt Ludvika - Vart bör jag ta mig? Gärna där jag kan fiska från land med fluga? Tipps mottages tacksamt. -
Av Viktorsjoqvist · Publicerat
Pris: 30kr/st 255st torrflugor 139st nymfer Paketpris vid köp av alla eller väldigt många. Porto tillkommer -
Av hidde · Publicerat
Jäpps! Finns en kvar ännu, ursäkta för sen svar.... Du ska ha den? Sms:a gärna til 070 579 65 23... Att det är du Zigge från Edge fly fishing, å vad det gälller... Så fixar vi det! Mvh! Fredrik
-
-
Ämnen
-
Bilder
Recommended Posts