Hoppa till innehåll

Bästa chestpacken...


Guest Surpuppan

Recommended Posts

Guest Surpuppan

...vad säger ni som provat några? Själv har jag funderat som följer; Simms nya såg trevlig och annorlunda ut, cool i orange :o WJ Mini II tycker jag var smutt men aningen oskönt band runt halsen :- WJ´s större chestmodell med fack på ryggen var riktigt skön men dyr :'( Fishpond har jag ingen aning om ??? Tips välkommnas :D

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

...vad säger ni som provat några? Själv har jag funderat som följer; Simms nya såg trevlig och annorlunda ut, cool i orange :o WJ Mini II tycker jag var smutt men aningen oskönt band runt halsen :- WJ´s större chestmodell med fack på ryggen var riktigt skön men dyr :'( Fishpond har jag ingen aning om ??? Tips välkommnas :D

Jag trivs bra med Patagonia Double Haul, den är "lagom" stor och blir inte så klumpig att bära.

Tidigare hade jag en JW Outfitters Trout DeLuxe Pack, men den tyckte jag inte riktigt om. När jag använde den som bröstväska så tryckte nackremmen på nacken, och jag tyckte den var lite för stor som bröstväska. Den användes mest som midjeväska.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Guest Surpuppan
Jag trivs bra med Patagonia Double Haul, den är "lagom" stor och blir inte så klumpig att bära.

Tidigare hade jag en JW Outfitters Trout DeLuxe Pack, men den tyckte jag inte riktigt om. När jag använde den som bröstväska så tryckte nackremmen på nacken, och jag tyckte den var lite för stor som bröstväska. Den användes mest som midjeväska.

Ok, du märker inte av den... alltså den känns inte i vägen när man kastar?

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Guest Surpuppan
Den scierraväskan som man får med när man köper 6 nummer av fiskefeber ser ju exakt ut som den WJ väska som kostar 2 loppor i sverige.

Jasså, kan man se det erbjudandet på nätet eller bara i senaste numret ???

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

...vad säger ni som provat några? Själv har jag funderat som följer; Simms nya såg trevlig och annorlunda ut, cool i orange :o WJ Mini II tycker jag var smutt men aningen oskönt band runt halsen :- WJ´s större chestmodell med fack på ryggen var riktigt skön men dyr :'( Fishpond har jag ingen aning om ??? Tips välkommnas :D

jag kör med WJ grejer, var ute igår och testade min mini II och den var riktigt skön. Gear pack har jag beställt och den dyker väl upp snart. Att köpa WJ grejer ifrån sverige är dödfött...alldeles för dyrt >:(

Köp ifrån amerikanska hemsidor istället.

WJ-grejer skall det vara! (om du är ute efter en midjeväska kan jag rekommendera emergen.. 8))

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Guest Fredrik Lindqvist
jag kör med WJ grejer, var ute igår och testade min mini II och den var riktigt skön. Gear pack har jag beställt och den dyker väl upp snart. Att köpa WJ grejer ifrån sverige är dödfött...alldeles för dyrt >:(

Köp ifrån amerikanska hemsidor istället.

WJ-grejer skall det vara! (om du är ute efter en midjeväska kan jag rekommendera emergen.. 8))

Gear bag är en kanonfin BH :)

Du blir svettig som satan under den och det känns som att du har en läskback under hakan , annars är den ok ::)

Jag hade min kvar i en vecka :D

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Pool12 chestpack. helt klart bästa jag fiskat med. har haft min i 4 säsonger utan något problem. rymmer allt för puppmetet. 5 flugaskar, tafsar, tafsmaterial från 0,10-0,20, fishpimps, torrflugemedel, torksalt, peang (med speciell peangfack),  :- hmm ja å lite till. smidig att ta med, regntät, utbytbar torkplatta.

skitbra tycker jag. fuknar både att bära i bälte runt höften eller som chestpack. å billigare än dom flesta andra är den. går att kroka på en ryggsäck med D -ringar oxå

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.






















×
×
  • Skapa ny...