Hoppa till innehåll

Molles Smycken, Silversmide.


Molle

Recommended Posts

  • Svar 287
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cool :wub:

Klart man ser att det e en fisk

Tack :) vilken tur då :)

jaha molle.. nävarna kan du andväda iallafall!! :wub:

Tack :) , jag som trodde jag inte lärde mig något på industri :wub: kanske är självlärt hehe

Tänkte höra tidigare, men om han fungerar som mig så är det roligt att skapa, beställningar blir lätt till ..... press och prestation...

Men om du bygger upp ett "lager" så är det klart intressant, fast om jag vore dig Molle så skulle jag göra en hemsida och sälja dem själv :wub:

då har du ju kontroll över hela ledet och så har du ju pyssel ett bra tag, kanske en kommande näring också ?

Konstigt inlägget blev... svar till Yoxler och snack med Molle :D nåja, ni hajjar väl antar jag :P

Jag är sån som tycker det är roligt att ha något att gå efter. Och om jag skulle bygga ett lager så skulle det vara så mycket bättre, då slipper jag oroa mig för att köparen får något unikt, utan kan köra flera stycken av samma idé. Då kan man även göra en mall och massproducera dom vilket är enkelt. Kanske skulle öppna sig en hemsida när man har lite mer erfarenhet :D

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Den där gillar jag Dennis :wub:

Tack :):)

Mycket vackert!

Du Molle, det är inte så att du sysslar med gravyr i samband med ditt silversmide?

Vackra buttcaps/slideringar till rulfästen på splitcanespön vore ju något...

Tack så mycket :P

Har precis börjat smida. Så det kommer nog :wub: när jag sålt några smycken har jag råd med mer verktyg osv. Kanske skulle vara något :wub:

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Munk! Din inkorg är full så jag kan inte skicka IM till dig. Här är en Ripa som du efterfrågade. Duger den?

Och ni andra? Vad tycker ni? Duger den som ripa? :)

Obs den hänger bättre i läder rem. Och bilden är jättedålig, den är inte sådär stor som det ser ut. Och lödningen syns inte sådär mycket.

post-6745-1235434725_thumb.jpg

Redigerad med Molle
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

...för mig duger den. Eller rättare sagt... den var otroligt fin, Molle ;)

Tack :):P;) dock så vart bilden jättedålig hehe. Den ser alldeles för stor ut jämfört den storleken den har. Och så syns lödningen Grymt mycket!! vilket det inte gör när man tittar på den i verkligheten ;)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.























×
×
  • Skapa ny...