Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Edgeforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Tatuering!?

Featured Replies

Publicerat

Har aldrig tänkt på ide'n att tatuera mig, men nu har sambon blivit sugen och har kanske fött lite nyfikenhet hos mig.

Det enda jag skulle kunna tänka mig tatuera in är givetvis något flugfiskerelaterat.

Någon som har förslag på motiv eller kanske tom en bild på eget ingaddat mönster?

// Falkas

Olof - 31årig Örebroare
Falkasfiske.se

• Svar 539
  • Visningar 130,6k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• kvillaolle
    kvillaolle

Mycket fina tatueringar här, har själv ett antal st och slänger upp en bild på min senaste, som är lite fiskerelaterad då det är en tatuering på en skog som jag fotograferade i närheten av ett fint fi

• Mitt bidrag... svårt att välja en av alla på min kropp så tog ryggen, 2 sittningar kvar dock.

• Vi tycks dela samma vurm för asiatiska stilen Mikael S  Dessa två kamraterna lät jag göra i Kina nu i höstas..har plan att göra tre till på ryggen så småningom...jag satt/låg 2 dagar med ungefär tre

Publicerat

Utan tveken..  8)

Publicerat

Denna är inte dum den heller ! :D

Publicerat

hehe jag vill inte avslöja vem men en polare här på forumet har denna fina öring tatuerad på över armen :) kanske lite inspiration till dina framtida fisketatueringar :)

Publicerat

rasmusgustavsson här på forumet har tatuerat in en gädda på axeln..

Ganska fräck tycker jag! :D

Medarbetare på +FishEco...

Publicerat

Själv ville jag få med båda mina favoritsysselsättningar: fiske & Rock'n'roll och då blev det denna.

Skivomslaget till "Helpyourselfish" - D.A.D... för den som inte kan sin rock'n'roll...  ;)

Pretty novice for a fly guy

Publicerat
Själv ville jag få med båda mina favoritsysselsättningar: fiske & Rock'n'roll och då blev det denna.

Skivomslaget till "Helpyourselfish" - D.A.D... för den som inte kan sin rock'n'roll...  ;)

Ett av världens bästa band, som jag fått glädjen av att se ett antal gånger.  :) :) :)  Hmm, kanske det där vore nåt för en själv.  :D

Publicerat
  • Författare

Snygt!!  :D

Även om jag gillar rock så är jag mer den lugna typen vid fiske.

Skulle nog vilja ha något mer förskönande "fiskeromantiskt".

// Falkas

Olof - 31årig Örebroare
Falkasfiske.se

Publicerat

En annan klassiker numer är väl Loomis Skeletor Fish.

"En fiskare är inte bättre än storleken på hans håv"

Publicerat

Som Muddler tidigare sa så blev jag sugen på att göra en fiske-relaterad tatuering och denna blev det :D

Publicerat
Som Muddler tidigare sa så blev jag sugen på att göra en fiske-relaterad tatuering och denna blev det :D

Shit  :o :o :o :o :o :o :o

Den var helt jävla skitsnygg!!

Vart gjorde du den???

// jocke

Varberg Bästkusten 4år närmre till 50 på + sidan, EFFA Licensierad Kast-Instruktör!

Publicerat
Shit  :o :o :o :o :o :o :o

Den var helt jävla skitsnygg!!

Vart gjorde du den???

// jocke

tackar  :D

i Vimmerby hos en kille som heter Jari, han fiskar själv en hel del  :)

Publicerat
tackar  :D

i Vimmerby hos en kille som heter Jari, han fiskar själv en hel del  :)

Jag e på jakt efter nån som kan gadda en öring på min axel.. i samma stuk som du har gäddan i.. Har Jari skissat den med??

// jocke

Varberg Bästkusten 4år närmre till 50 på + sidan, EFFA Licensierad Kast-Instruktör!

Publicerat
En annan klassiker numer är väl Loomis Skeletor Fish.

Den e snygg men jag ägde då inget Loomis-spö så då hade det känts sådär...

Som att tatuera in Ferrari-loggan och själv köra Fiat...  ;)

Publicerat
Jag e på jakt efter nån som kan gadda en öring på min axel.. i samma stuk som du har gäddan i.. Har Jari skissat den med??

// jocke

Han har inte skissat denna utan det var från en bild..men skicka ett IM så kan du få telefon nummer till honom så kan du ju ringa å höra  ;)

Publicerat

Snygg!

Risken med en sådan är väl att du troligtvis går omkring med gäddhäng om 25-30 år...   ;)

Publicerat

Snygg  :D vad kostade det för en sån  ?

Varför bara fastna med en fiskemetod mete,fluga,spinn allt kan man faktiskt fånga fisk på

Publicerat
Snygg  :D vad kostade det för en sån  ?

800 tror jag att jag gav  ;) dock så är han ganska billig som jag gjorde den hos.

Publicerat
Ett av världens bästa band, som jag fått glädjen av att se ett antal gånger.  :) :) :)  Hmm, kanske det där vore nåt för en själv.  :D

Disneyland After Dark.. nu snackar vi veeeerkligen göbbrock.. och de har gjort EN låt som är OK.. hehe ;)

Nejrå, en hel del sköna passager i deras låtar =)

Vad gäller tatueringar så har brorsan en Jock Scott tatuerad som är krokad i skinnet lixom, ser rätt så bra ut.

Publicerat

Sage, Scott eller hardy....Hmmm, det skulle vara Hardy då. Loop är ju inte att tänka på!

"The solution to any problem -- work, love, money, whatever -- is to go fishing, and the worse the problem, the longer the trip should be~John Gierach"

Publicerat

Funderar på att göra ett japanskt karpmotiv på vaden men att byta ut karpen mot en Harr.....kan bli ett vinter prodjekt

Publicerat

Jag har en idè men kan inte teckna så bra.

Finns det nån som är konstnärlig här på forumet?

"The solution to any problem -- work, love, money, whatever -- is to go fishing, and the worse the problem, the longer the trip should be~John Gierach"