Publicerat July 28, 200718 yr comment_714039 Har aldrig tänkt på ide'n att tatuera mig, men nu har sambon blivit sugen och har kanske fött lite nyfikenhet hos mig. Det enda jag skulle kunna tänka mig tatuera in är givetvis något flugfiskerelaterat. Någon som har förslag på motiv eller kanske tom en bild på eget ingaddat mönster? // Falkas Olof - 31årig ÖrebroareFalkasfiske.se Rapport
Publicerat July 28, 200718 yr comment_714046 En snygg dagslända är det väl inget fel på! Bara döda fiskar flyter med strömmen - Åsså den förbannade håven! Pappersvändare från Borås, född -66 Håkan Andersson - EDGEPRESENTATION Rapport
Publicerat July 28, 200718 yr comment_714054 hehe jag vill inte avslöja vem men en polare här på forumet har denna fina öring tatuerad på över armen kanske lite inspiration till dina framtida fisketatueringar Rapport
Publicerat July 28, 200718 yr comment_714075 rasmusgustavsson här på forumet har tatuerat in en gädda på axeln.. Ganska fräck tycker jag! Medarbetare på +FishEco... Rapport
Publicerat July 30, 200718 yr comment_714942 Själv ville jag få med båda mina favoritsysselsättningar: fiske & Rock'n'roll och då blev det denna. Skivomslaget till "Helpyourselfish" - D.A.D... för den som inte kan sin rock'n'roll... Pretty novice for a fly guy Rapport
Publicerat July 30, 200718 yr comment_714945 Själv ville jag få med båda mina favoritsysselsättningar: fiske & Rock'n'roll och då blev det denna.Skivomslaget till "Helpyourselfish" - D.A.D... för den som inte kan sin rock'n'roll... Ett av världens bästa band, som jag fått glädjen av att se ett antal gånger. :) Hmm, kanske det där vore nåt för en själv. Rapport
Publicerat July 30, 200718 yr Författare comment_714946 Snygt!! Även om jag gillar rock så är jag mer den lugna typen vid fiske. Skulle nog vilja ha något mer förskönande "fiskeromantiskt". // Falkas Olof - 31årig ÖrebroareFalkasfiske.se Rapport
Publicerat July 30, 200718 yr comment_714949 En annan klassiker numer är väl Loomis Skeletor Fish. "En fiskare är inte bättre än storleken på hans håv" Rapport
Publicerat July 30, 200718 yr comment_714951 Som Muddler tidigare sa så blev jag sugen på att göra en fiske-relaterad tatuering och denna blev det Rapport
Publicerat July 30, 200718 yr comment_714961 Som Muddler tidigare sa så blev jag sugen på att göra en fiske-relaterad tatuering och denna blev det Shit :o :o :o Den var helt jävla skitsnygg!! Vart gjorde du den??? // jocke Varberg Bästkusten 4år närmre till 50 på + sidan, EFFA Licensierad Kast-Instruktör! Rapport
Publicerat July 30, 200718 yr comment_714963 Shit :o :o :o Den var helt jävla skitsnygg!! Vart gjorde du den??? // jocke tackar i Vimmerby hos en kille som heter Jari, han fiskar själv en hel del Rapport
Publicerat July 30, 200718 yr comment_714966 tackar i Vimmerby hos en kille som heter Jari, han fiskar själv en hel del Jag e på jakt efter nån som kan gadda en öring på min axel.. i samma stuk som du har gäddan i.. Har Jari skissat den med?? // jocke Varberg Bästkusten 4år närmre till 50 på + sidan, EFFA Licensierad Kast-Instruktör! Rapport
Publicerat July 30, 200718 yr comment_714967 En annan klassiker numer är väl Loomis Skeletor Fish. Den e snygg men jag ägde då inget Loomis-spö så då hade det känts sådär... Som att tatuera in Ferrari-loggan och själv köra Fiat... Pretty novice for a fly guy Rapport
Publicerat July 30, 200718 yr comment_714968 Jag e på jakt efter nån som kan gadda en öring på min axel.. i samma stuk som du har gäddan i.. Har Jari skissat den med??// jocke Han har inte skissat denna utan det var från en bild..men skicka ett IM så kan du få telefon nummer till honom så kan du ju ringa å höra Rapport
Publicerat July 30, 200718 yr comment_714969 Som Muddler tidigare sa så blev jag sugen på att göra en fiske-relaterad tatuering och denna blev det Snygg! Risken med en sådan är väl att du troligtvis går omkring med gäddhäng om 25-30 år... Pretty novice for a fly guy Rapport
Publicerat July 30, 200718 yr comment_714971 Som Muddler tidigare sa så blev jag sugen på att göra en fiske-relaterad tatuering och denna blev det Snygg vad kostade det för en sån ? Varför bara fastna med en fiskemetod mete,fluga,spinn allt kan man faktiskt fånga fisk på Rapport
Publicerat July 30, 200718 yr comment_715005 Snygg vad kostade det för en sån ? 800 tror jag att jag gav dock så är han ganska billig som jag gjorde den hos. Rapport
Publicerat August 14, 200718 yr comment_723728 http://www.bostontattooconvention.com/tatt...toos_15288.html Den är Fräck Rapport
Publicerat August 15, 200718 yr comment_723763 Ett av världens bästa band, som jag fått glädjen av att se ett antal gånger. :) Hmm, kanske det där vore nåt för en själv. Disneyland After Dark.. nu snackar vi veeeerkligen göbbrock.. och de har gjort EN låt som är OK.. hehe Nejrå, en hel del sköna passager i deras låtar =) Vad gäller tatueringar så har brorsan en Jock Scott tatuerad som är krokad i skinnet lixom, ser rätt så bra ut. Rapport
Publicerat August 15, 200718 yr comment_723774 http://www.bostontattooconvention.com/tatt...toos_15288.html Den är Fräck : ;D Den var fin. Rapport
Publicerat August 18, 200718 yr comment_726163 Sage, Scott eller hardy....Hmmm, det skulle vara Hardy då. Loop är ju inte att tänka på! "The solution to any problem -- work, love, money, whatever -- is to go fishing, and the worse the problem, the longer the trip should be~John Gierach" Rapport
Publicerat August 18, 200718 yr comment_726169 Funderar på att göra ett japanskt karpmotiv på vaden men att byta ut karpen mot en Harr.....kan bli ett vinter prodjekt Rapport
Publicerat August 18, 200718 yr comment_726189 Jag har en idè men kan inte teckna så bra. Finns det nån som är konstnärlig här på forumet? "The solution to any problem -- work, love, money, whatever -- is to go fishing, and the worse the problem, the longer the trip should be~John Gierach" Rapport