Hoppa till innehåll

Kastträff Stockholm/Solna


danoij

Recommended Posts

  • Svar 428
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Asch då. Det är dessutom ganska blåsigt och det verkar hålla i. Vad säger du keester, ska vi ta ett nytt försök nästa vecka? I morgon vill jag se semifinalen i fotbolls-VM.

Förresten, en helt annan sak. Södergående riktning på Essingeleden står ju i princip still på dagarna och kvällarna. Du kan ju tappa en timme om du kör den vägen hem keester. Jag tänkte föreslå att vi skulle ses vid rugbyplanen på Årstafältet men jag vill inte hamna i den där kön. Köra genom stan är inget alternativ för mig. Vi måste komma på nåt annat tills vägarbetet är klart i mitten av augusti.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Hej grabbar.

Jag är ganska färsk flugfiskare samt Sunbybergare. Skulle det vara cool att hänga på? Har säkert tusentals ticks och trixs för mig när jag kastar som jag kanske kan få hjälp med.

Roligt! Vi har länge önskat att fler ska komma på våra träffar och nu ikväll har du och Mikael visat intresse.

Känns jättekul! :)

Välkommen!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Tackar, vi får se om det dyker upp några fler nya och sedan se intresset och sätta ett datum.

- Har kört lite flugfiske efter gädda, men har ju tankar att börja med regnbåge etc oxå... tänkte mig ett klass 5.

/M

Ja, vi väntar lite så vi ser vilka som kan komma. Kanske nån kväll nästa vecka?

Brukar finnas många spön och linor på träffarna, så du får säkert möjlighet att prova hur klass 5 känns. ;)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Ja, vi väntar lite så vi ser vilka som kan komma. Kanske nån kväll nästa vecka?

Brukar finnas många spön och linor på träffarna, så du får säkert möjlighet att prova hur klass 5 känns. ;)

Absolut låter kanon! - Jo hade varit väldigt roligt att kunna prova på lättare utrustning. Jag tar med mig det jag har så är det bara att pröva om man vill.

- Kan nog lära mig ett och annat med tekniken... vet inte alls hur det ser ut när jag kastar faktiskt men gäddorna har ju inte klagat iaf ;).

/M

Redigerad med Mikael S
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.























×
×
  • Skapa ny...