-
Recently Browsing 0 members
No registered users viewing this page.
-
Midjevadare i storlek omkring Large önskas köpas. Även ett par "hip waders" i storlek 43 önskas köpa. Ej pvc-typ.
-
Ja den finns kvar. Skickade PM igår men inte hört något. // tommy
-
Hej, Jag säljer Vision Fiber Cult 6.6 fot linklass 4-5 (VUF 3664.) Till spöt följer en tub med förberedd plats för de tre delarna. Spöt är använt men i fint skick. 1500 spänn eller bud. Jag säljer även en Vision CDC 56 flugrulle i bra skick. På den sitter backing och en böslina. 1000 spänn eller bud. Vi kan dela på frakten vid köp av bägge.
-
By Line-speed · Posted
Nu har jag även en sån här.. Bästa säcken jag någonsin haft till fiske.. Den har inga fickor på sidorna men topplocket har två fickor.. Under locket är de rolltop/rullstängning in i ryggsäcken. Många fästpunkter till oändliga möjligheter att fästa utrustning.. Har bärt från flugspö till fjällskidor fäst på ryggsäcken. Riktigt bekväm o vattentät ryggsäck med många möjligheter.. https://www.outdoorexperten.se/p-38781-exped-mountain-pro-40-m.aspx -
Tack JohanM för tipset, det är såna patchar jag letar, men utan D-ring. Jag söker såna med slitsar i så man kan föra igenom remmar. Men det är klart man kan skära bort D-ringen? Letar vidare så länge! Men TACK!
-
Ungefär!...faktiskt sällan vart grattad!...å andra sidan!..så skiter jag i det.
-
Fylller år på Lördag! 59 FAKTISKT..Tar en sup just nu..aldrig Lördag - Söndag.jobbar...Måndag
-
Ämnen
-
Images
Recommended Posts