-
Recently Browsing 0 members
- No registered users viewing this page.
-
By PiteåDanne · Posted
Jag kom inte överens med S vevar så det har blivit en uppdatering! -
SBT wf5f har en i nyskick har bara varigt på spolat flugrullen och prov kastad med låda mm till mitt pris 750 kr plus frakt 100kr finns i Norge
-
Har en SAGE ZXL 590-4 med tub, strumpa USA köpte för 5 månader sedan fint spö men inte riktigt för mig så jag säljer detta spö mitt pris 3300 kr + Frakt 300 kr REK sista försök endast tullklarering, moms, jag betalade 1200 kr för att den är köpt från USA korkhandtaget är dock lite mörkt men går att tvätta av är i Etnedal , Norge
-
Önskar byta min Lamson ULA force 2X SL mot en Hardy Marquis LWT 5. Min rulle är i nyskick, inga repor (lånad bild). Skick gärna ett pm.
-
Greys GR70 i superfint skick. 1400kr. Oanvänd GL Favo 79. 1000kr GL Exp5 8,6 #4 nyskick. 800kr Patagonia vadarjacka L i OK skick. Lagat på ett ställe, 600kr Kom med bud om jag är för dyr.😊
-
Ang Tips... Bäver underul!...j Kanon färg!...Beige i färgen...trodde i min enfald engång att jag hittat...färgen till min "Rotenol"..Klart å Betalt...FUNKADE INTE!!!????? MEN!!!..satan vad bra den flöt..tanke på andra flugor... Sen likadant med ett material som heter/hette BugYarn.....en behöver inte ...som jag ser det!..impregnera på en tid.
-
Ämnen
-
Images
Recommended Posts