Hoppa till innehåll

Nytt fiske med William på Tv4+.


Göken

Recommended Posts

  • Svar 349
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

:D

"William fiskar vild regnbågsöring i norra England och Per befinner sig på det skotska höglandet där det blir klappjakt på rapphöns och fasan.

William Moberg-Faulds reser till norra England, där han fiskar i floden Wye hos lord Manners vid slottet Haddon Hall. Det är ett av de få vatten i Europa där det fortfarande finns vild regnbågsöring. William bor på hotell Peacock, där en av världens mest tryckta böcker, Den fullkomlige fiskaren, skrevs år 1653. "

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Guest Torskungen
:D

"William fiskar vild regnbågsöring i norra England och Per befinner sig på det skotska höglandet där det blir klappjakt på rapphöns och fasan.

William Moberg-Faulds reser till norra England, där han fiskar i floden Wye hos lord Manners vid slottet Haddon Hall. Det är ett av de få vatten i Europa där det fortfarande finns vild regnbågsöring. William bor på hotell Peacock, där en av världens mest tryckta böcker, Den fullkomlige fiskaren, skrevs år 1653. "

När?

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Jag är benägen att hålla me dig Upstream. Fick sitta och förklara för min tant hur man borde utföra c&r. Tempot i programmet var rena sömngångar. Såg mest ut som att budgeten var väldigt låg.

Annars var det otroligt fina vatten och landskapet i Skottland lämnar ju inget att önska. Storslaget som få ställen på jorden. Och jag har ändå bara sett på tv. Att få åka dit på "riktigt"  Mmmm...

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Vad menade dom när Lorden sa att han gjorde mothugget åt fel håll? Att strömriktningen har inverkan?  Detta är banor jag aldrig funderat kring...

Ingenting att ta så allvarligt på Andreas

speciellt inte om man gör vanliga mothugg

istället för William mothugg. ;)

;D ;D

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.























×
×
  • Skapa ny...