Hoppa till innehåll

Dagens foto


sasse

Recommended Posts

Tio bilar på parkeringen. För många. Och så blåste det. Inga vak.

Efter ett tag fladdrande vingar i motljuset. Dagsländor. Vak här och där. Lade ut torrflugan och fisken tog. Blank båge.

Hällde upp kaffe. Hittade en rysk Snickers i ryggsäcken. Platt. Smakade bra.

Hann med en båge till. I mungipan satt en superpuppa med en halvmeter tafs. Lär er knyta!

Vid femtiden låg sjön blank. Solen värmde. Stilla vak. Nymfvak.

Höst. Härligt. Hemfärd.

post-824-0-98645500-1317111173_thumb.jpg

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Med risk för att verka lite förvirrad - hur gör man för att lägga upp bilder utan att behöva använda extern länk?

Edit: Lyckades fatta. Slänger upp en bild på Järnforsen, Vindelälven. Fotad i mitten på september i år, vid ett (för årstiden) osannolikt högt vattenstånd. Blev lite Rivendell-känsla tycker jag :) Är fantastiskt mkt nybörjare på foto, så tar gärna emot konstruktiv kritik.

post-5105-0-04446800-1317749913_thumb.jp

Redigerad med YoSki
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Med risk för att verka lite förvirrad - hur gör man för att lägga upp bilder utan att behöva använda extern länk?

Edit: Lyckades fatta. Slänger upp en bild på Järnforsen, Vindelälven. Fotad i mitten på september i år, vid ett (för årstiden) osannolikt högt vattenstånd. Blev lite Rivendell-känsla tycker jag :) Är fantastiskt mkt nybörjare på foto, så tar gärna emot konstruktiv kritik.

Om du är nybörjare och får så fina bilder så vågar nog inte jag lägga upp mina nybörjar alster med min nya kamera.... :)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.























×
×
  • Skapa ny...