Hoppa till innehåll

Vinterbilder


sasse

Recommended Posts

  • Svar 199
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Var på fasanjakt med kameran idag men utan telezoom så var det svårt. Likaså så snart jag tog fram kameran, då drog de. Bara Bissie och jag gick förbi gick det bra men så snart jag tog bort locket så drog de <_<

Men fina är de iaf :lol:

Fotosafari!?

...ska inte du ligga hemma och vila benet... ;)

Fina bilder!!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Trevliga bilder!

För oss riktiga sydsvenskar som inte är så bortskämda med snö och "vinter" direkt, har moder natur bjudit på en helt fantastisk vecka... Som tyvärr töar bort för tillfället...

Bidrar med tre bilder från söndagen.. God Jul får man passa på att önska, förresten:)

1. "Vinterland"

2. "Snösprång"

3. "I vinterns grepp" (Sasses fasan, månne??<_<

post-6647-1261654756_thumb.jpg

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Trevliga bilder!

För oss riktiga sydsvenskar som inte är så bortskämda med snö och "vinter" direkt, har moder natur bjudit på en helt fantastisk vecka... Som tyvärr töar bort för tillfället...

Bidrar med tre bilder från söndagen.. God Jul får man passa på att önska, förresten:)

1. "Vinterland"

2. "Snösprång"

3. "I vinterns grepp" (Sasses fasan, månne??<_<

2.

post-6647-1261654922_thumb.jpg

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Trevliga bilder!

För oss riktiga sydsvenskar som inte är så bortskämda med snö och "vinter" direkt, har moder natur bjudit på en helt fantastisk vecka... Som tyvärr töar bort för tillfället...

Bidrar med tre bilder från söndagen.. God Jul får man passa på att önska, förresten:)

1. "Vinterland"

2. "Snösprång"

3. "I vinterns grepp" (Sasses fasan, månne??<_<

3.

post-6647-1261654960_thumb.jpg

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Nu blev jag osäker.

Bilden jag tog idag, är från sandstranden utmed kvarsebovägen, någon/några kilometer från Nävekvarn.

Är det det som är Bodaviken, eller?

//Bärgh

Är du säker.

Ser precis ut som om det är taget vid vattenruschekanan vid sandviken/bodaviken.

Båthamnen och campingen är "innan" och till vänster in i viken är sandstranden och vass och en liten båthamn?

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Är du säker.

Ser precis ut som om det är taget vid vattenruschekanan vid sandviken/bodaviken.

Båthamnen och campingen är "innan" och till vänster in i viken är sandstranden och vass och en liten båthamn?

Okej, ja jag är helsäker.

Är uppvuxen i Näve:)

Men jag har bara läst om bodaviken, men vet liksom inte exakt var det är..

Hur som hellst, så är det fint nu i bråviken.

//Bärgh

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Gillar verkligen ljuset i den första bilden Stefan, den andra bilden får mig att tänka på en jul för ett antal år sen då jag gick ut i skogen bakom kåken för att hugga en gran, -20 gr. och nysnö, helt tyst i skogen, inte ett fågelpip eller nånting, knappt ens spår efter hare och rådjur, precis som att kliva in i ett julkort,, <_<

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.























×
×
  • Skapa ny...