Hoppa till innehåll

Mötesplatsen


Kapten

Recommended Posts

Otroligt bra initiativ Wennergren! Mötesplatsen kanske till och med borde vara en egen kategori i forumet...

 

Har vid ett flertal tillfällen efterlyst resesällskap med blandade resultat. För egen del har det främst hanndlat om tropiska destinationer vintertid. Så sent som i mars i år slutade det med att jag åkte ensam men hade iaf sällskap av en edgeare några dagar på destinationen.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Kommer åka upp till Vemdalen v29 med familjen, stannar där 4-5 nätter. Sedan upp till Vilhelmina tror jag för lite fiske i Vojmån.

Är det nån edgare i områdena vid samma tid hänger jag gärna på nån tur. Annars blir det mest fiske med barnen.

 

PS:

Tips om Veman, Sörveman mottages gärna! :)

Redigerad med rajraj
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Jag åker upp till klövsjö veckan efter så jag tar också gärna emot tips om veman.

Var där förra året men då var det senare och då hade rocken kläckt färdigt så det blev fiske i långan och Arån. Tänkte prova Aloppa och Galån i år, men veman kan vara trevligt att hinna med också.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Hur hittar man denna kategori....söker tjejfiskekompisar i göteborgsområdet. Är redan med i fjällorna och har funnit några, men där sitter kanske någon fru, flickvän eller bara just fiskeintresserad tjej som behöver lite draghjälp.

Sent from my iPad using Tapatalk

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Lyfter denna tråden då det inte hänt varken det ena eller andra på över en månad...

 

Just nu söker jag resesällskap till Tobago i september. Hade ju varit perfekt att ha en kategori för liknande...

 

(och nej jag åker inte dit för att ha sett på tv :P Var där i mars och vart utan min utrustning halva tiden. Dags för revansch)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.






















×
×
  • Skapa ny...