Hoppa till innehåll

Tatuering!?


Falkas

Recommended Posts

Sex Death & Flyfishing.

That`s life?

post-4681-0-71506200-1311942654_thumb.jp

Det finns lite tanke bakom denna tatuering.

Sex, Death & Flyfishing är titeln på en av mina favoritförfattares böcker.

John Gierach.

En titel som man kan tolka på många sätt.

Flugan....en gimåslända.

Med den flugan har jag fått min största röding.

Självklart en torrfluga!

Under flugan, en vakring.

Finns det något underbarare i strömmande vatten eller en spegelblank fjällsjö?

En tatuering ska ha ett budskap.

Det har min....till mig själv.

Jag har låtit tatueraren lämna det så här.

Jag har en del planer på att bygga vidare med någon vy som jag har i minnet eller på bild.

Vi får se hur det blir med det.

Eller så låter jag dessa saker vara i fred.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 4 months later...

Stått i kö i nästan 2 år nu till Heidi Hay i Gbg och när jag ringer och frågar hur det ser ut så kan man fortfarande inte ge mig en datum - dvs mer än 6 månader bort :(. Tröttnat på att vänta. Har någon tips på en riktigt bra gaddare i GBG? Skall göra en laxfluga, bygga på en befintlig "fiskar-runt-armen" tatoo samt ett GAIS-märke.. Eventuellt även en Bo Mohlin Em Salmon-rulle :)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Hej Lorden. Jag vill rekomendera dig att ta reda på mycket om den tatuerare som du väljer. Jag har en del gaddningar, bland annat en helrygg. Endast det bästa är bra för mig så Evil Twins Tatto i Helsingborg och Max fick det bli. Heidi är värd att vänta på. Sätt lite press på din tidsbeställning. LP

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Hej Lorden. Jag vill rekomendera dig att ta reda på mycket om den tatuerare som du väljer. Jag har en del gaddningar, bland annat en helrygg. Endast det bästa är bra för mig så Evil Twins Tatto i Helsingborg och Max fick det bli. Heidi är värd att vänta på. Sätt lite press på din tidsbeställning. LP

Kolla med Linda på No fear tatto eller Carl på Wicked tatto, båda e grymma med nålen.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Stått i kö i nästan 2 år nu till Heidi Hay i Gbg och när jag ringer och frågar hur det ser ut så kan man fortfarande inte ge mig en datum - dvs mer än 6 månader bort :(. Tröttnat på att vänta. Har någon tips på en riktigt bra gaddare i GBG? Skall göra en laxfluga, bygga på en befintlig "fiskar-runt-armen" tatoo samt ett GAIS-märke.. Eventuellt även en Bo Mohlin Em Salmon-rulle :)

Du har Tobbe på Living dead tattoo ute i Lerum.

Skön snubbe samt duktig. :)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Hej Lorden. Jag vill rekomendera dig att ta reda på mycket om den tatuerare som du väljer. Jag har en del gaddningar, bland annat en helrygg. Endast det bästa är bra för mig så Evil Twins Tattoo i Helsingborg och Max fick det bli. Heidi är värd att vänta på. Sätt lite press på din tidsbeställning. LP

Bäst i Sverige om man frågar mig.. :)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Tack för svaren boys!

Ska kolla Wicked Tatoo och med Linda på No Fear och se om det går att få nån tid inom rimlig framtid.. Annars får jag väl stå kvar i kön till Heidi..

Fick tid hos min på 3 dgr. Har en ny tid nu nästa vecka. Snabba puckar. Kolla in Never Die Tattoo. Helt klart skitnöjd! :)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.























×
×
  • Skapa ny...