Hoppa till innehåll

Tatuering!?


Falkas

Recommended Posts

<blockquote class='ipsBlockquote'data-author="Fredrik K" data-cid="1627638" data-time="1357332282"><p>

<a href='http://www.edgeflyfishing.com/ipb/index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_rel_module=post&attach_id=141929'>ImageUploadedByTapatalk1357332248.415792.jpg</a><br />

Nygaddad! :) första med fisketema.. Dessutom gjord av en Fd fiskeguide..</p></blockquote>

Jävligt snygg!!!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 3 months later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Jag bidrar med mitt vänstra underben. Tatuerar mig för att jag älskat tatueringar sedan jag var liten; försökte alltid måla saker på armar och ben sedan jag var typ fem, så det fanns redan där. Motiven är min variant av ond vs god :-)

 

post-13474-0-55888200-1369757595_thumb.jpost-13474-0-96185600-1369757594_thumb.j

 

Krabban är work in progress, och eftersom tatueraren är stationerad i Japan kan det ta ett tag.....

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Här har ni min tatuering som är flugfiskerelaterad! Tatueringen innehåller mina fyra absoluta favorit flugor i rena och jag är ( ursäkta uttrycket skitnöjd) den blev precis som jag ville och trodde att den skulle bli!!

Så nu får vi se vad dä blir härnäst.

Mvh Tobben

post-7744-0-18453200-1369862836_thumb.jp

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 6 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.























×
×
  • Skapa ny...