Hoppa till innehåll

Tatuering!?


Falkas

Recommended Posts

Gjorde ett gäng som liten grabb "16-17år". Sedan gav jag fan i det ganska länge faktiskt, så för 5 årsedan gjorde jag en "Maurier,triabel,ansiktet" grej med bamboo i thailand, och den blev riktigt jäkla bra.. Så när jag var där i vintras så var jag tvungen o gå in o säga hej till han, o vad ser jag inte hänger på väggen då.. En haj i samma triabel still som jag har maurier ansiktet på andra benet.." Så då var satt man där igen :P

post-8880-0-54455300-1297194908_thumb.jp

post-8880-0-52500500-1297194917_thumb.jp

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

tack, o ja mojje din är då fan inte dum,, dock så skulle det inte skada om vi fick se en bra mycket större bild så vi verkligen kan se den.. För den ser verkligen skitsnygg ut!

GäddNissen, tyvärr inget bra o ge dig i mot, när jag var yngre så vet jag man kunde hitta rätt mycket på free triabel sider osv

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...

Jag har inga tatueringar och det stör mig... Jag har inga problem att måla lite på min hud, problemet ligger i att jag aldrig kommer kunna bestämma mig för ett motiv.

Jag är riktigt sugen på att få med vacker skog, en söt liten öring och kanske någon dagslända.

Eller om man skulle avbilda favoritöringen, över kilot och tagen i Göteborg på torrt. Vackraste fisken jag sett med egna ögon.

Ursäkta bilden, både kvalitet och att älsklingen ligger i gräset. Jag visste inte bättre. :)

002.JPG

Edit: Hur kom ni fram till era tatueringar?

Snygg slända Jfly!

Redigerad med nenja
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Nu är jag på gång! :) Skutan är två år gammal och föreställer gammelfarfars AnnaStina B)

Började på ramen i måndags.. har nästa tid 9e Juni. Förhoppningsvis blir den klar då, och överlever jag är jag den tuffaste jäveln jag känner.. Kan intyga att smärtan av att tattuera solar plexus är fullt jämförbar med gallstens anfall.. och det känns..

post-7295-0-56424100-1304525606_thumb.jp

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.























×
×
  • Skapa ny...