Hoppa till innehåll

örekilsälven


jensa

Recommended Posts

Skulle tro de vi 䲠ju 6 pers s堤et finns ju 2 sov platser kvar. Vore riktigt kul. Om inte s堦岠du plats i min s䮧 ;-) ja e inte s堳tor. :-) v䧥r ca 145kg men va fan finns det skj䲴e rum s堦inns de ?????. Klart ni kan komma. Vi har en outsiders med som du k䮮er sen tidigare. Ha nu f岠du fundera lite va. V䬫ommna till v岠bostad. ;-) . Vi kan h lite n䲭are. Ps: puss o Kram.

Hoppas att det 䲠du som kem s堪ag kan ta ett midsommarj䲮☺

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Jag är på plats mellan 25:e till 29:e så jag håller gärna sällskap!

På lördag morgon skall jag sitta på kontoret och ha lite flugbindning för den som vill testa på eller ha sin fluga efter önskemål !

Mitt tele är 0730837756 för den som vill fiska eller tjöta skit under angivna datum :)

MVH

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

För er som tvekar för det låga vattnet på a så gör inte de! Hägga, svarterännan,livesand,fesket,bredsten och utterhålan sam inloppsströmen till fura är riktigt fina lågvattenpooler! :) sketfiske må hänga över er !

PS. Dra gärna på en tyckre sjunkspet eller flyt/sjunklina och pilla ner i höljrona ! Dödligt giftigt!

Redigerad med christoffer.o
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Jag ska dit den 28:e på B. Kommer rulla tidigt tidigt från göteborg om du vill haka på

Hade jag gärna gjort. Men jag är inte ledig före kl. 16 så jag måste satsa på kvälls/nattfiske. Blir det ett långpass för dig så kanske vi kan höras ändå?

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Jag är på plats mellan 25:e till 29:e så jag håller gärna sällskap!

På lördag morgon skall jag sitta på kontoret och ha lite flugbindning för den som vill testa på eller ha sin fluga efter önskemål !

Mitt tele är 0730837756 för den som vill fiska eller tjöta skit under angivna datum :)

MVH

Då kan du räkna med att jag hör av mig:) Jag slutar kursen kl 16 sen ska ta mig från nåt hotell inne i Göteborg och upp till Örekil, är väl en sisådär 10 mil att åka? Så jag borde väl kunna vara på plats vid 18 i sämsta fall. Måste man boka kort?

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Om du inte redan bokat kort vid det här laget kan det säkert bli lite svårt.

Jag har för mig att det säljs det 20 kort för varje dag, och nu i början brukar det vara ganska bra efterfrågan på korten.

Då kan du räkna med att jag hör av mig:) Jag slutar kursen kl 16 sen ska ta mig från nåt hotell inne i Göteborg och upp till Örekil, är väl en sisådär 10 mil att åka? Så jag borde väl kunna vara på plats vid 18 i sämsta fall. Måste man boka kort?

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Toppen. Jag har kort över 27;28,29 så slå mig en pling ikväll så kan

Vi fixa kort till dig :)

Mikac och din kompis samt henrikT är varmt välkommna på kräftskiva på kontoret på lördag!:)

Jag bor på kontoret mellan 25-29 så jag e i krokarna.

Tror det hugger i helgen det ska nämligen vrida till västanvind så d lär trycka upp några laxar!

Som sagt ni som skall fiska i helgen o e sugna på tjöta skit eller äta kräftor ring mig:)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Toppen. Jag har kort 27;28,29 s堳l堭ig en pling ikv䬬 s堫an

Vi fixa kort till dig :)

Mikac och din kompis samt henrikT 䲠varmt v䬫ommna p堫r䦴skiva p堫ontoret p堬g!:)

Jag bor p堫ontoret mellan 25-29 s堪ag e i krokarna.

Tror det hugger i helgen det ska n䭬igen vrida till v䳴anvind s堤 l䲠trycka upp n姲a laxar!

Som sagt ni som skall fiska i helgen o e sugna p場jskit eller 䴡 kr䦴or ring mig:)

Har du n崴 mer kort p堬g?

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Toppen. Jag har kort 27;28,29 s堳l堭ig en pling ikv䬬 s堫an

Vi fixa kort till dig :)

Mikac och din kompis samt henrikT 䲠varmt v䬫ommna p堫r䦴skiva p堫ontoret p堬g!:)

Jag bor p堫ontoret mellan 25-29 s堪ag e i krokarna.

Tror det hugger i helgen det ska n䭬igen vrida till v䳴anvind s堤 l䲠trycka upp n姲a laxar!

Som sagt ni som skall fiska i helgen o e sugna p場jskit eller 䴡 kr䦴or ring mig:)

Har du n崠mer kort p堬gen?

Jag kan bjuda p堶l...har just vart i Tyskland och bunkrat upp med 6flak Tuborg classic. ;-)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Jag skulle eventuellt kunna vara intresserad av 2 st kort för den 27, 28-29 jobbar jag dessvärre.

Jag kollar under morgondagen och återkommer så fort jag kan på din mobil.

Yes jag har 3 kort över nu då jag fått avhopp i sista sekund. SLå mig in signal på 0730837756

Lägenheten här tillgänglig också så vi slaggar där :) den som känner sig manad är varmt välkommen!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Ledsen Christoffer, det sket sig ganska ordentligt.

Polarna är uppbokade, och min sambo har redan bokat in oss för ett besök hos vänner. Typiskt när man är så jäkla sugen...

Låter fint bhe. Jag håller 2 åt dig så länge!

Sugen på kräftor också? :)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Synd tycker jag men vi får ta en annan gång helt enkelt!

Nu har jag 3kort på söndagen, 2 kort måndag och tisdag. HÖr av er idag om ni är intresseerade så jag kan boka av dom kort jag inte skall ha imorgon.

Salmon salar. Är du intresserad fortfarande ? :) kan knppt se va d står i ditt inlägg då d e massa kinatecken hehe men slå mig en pling så kan vi tjöta mer ! :)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Jag kan eventuellt komma ifrån på måndagseftermiddagen, fast det vet jag egentligen inte förrän runt lunch på måndagen.

Bhe är du inte ledig på måndag kväll? Jag kommer inte iväg före 16 du kan väl haka på mig då?

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Hör av mig på Christoffers telefon under måndagsförmiddagen om jag kan sticka tidigare från jobbet, ser även till att posta i tråden.

Jag har pm:at mitt tlfn.nr. bara att höra av dig om du vill samåka. Onödigt att åka två bilar om vi inte måste.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Synd tycker jag men vi f岠ta en annan g宧 helt enkelt!

Nu har jag 3kort p堳gen, 2 kort m室ag och tisdag. Hֲ av er idag om ni 䲠intresseerade s堪ag kan boka av dom kort jag inte skall ha imorgon.

Salmon salar. IJ du intresserad fortfarande ? :) kan knppt se va d st岠i ditt inl䧧 d堤 e massa kinatecken hehe men sl堭ig en pling s堫an vi tjmer ! :)

Jag far slappa min bokning, viskall pa kalas imorgon och pa sondag skall frugan spela golf... :-(

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.























×
×
  • Skapa ny...