Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Edgeforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Regnbåge på riktigt!

Featured Replies

Publicerat

Fick just denna länk från en god vän uppe i Smithers, British Columbia. Fisken är grymmare och grabbarna tuffare! Jag vill tillbaka.............. ;)

Njut!!

Marlodge

Redigerad med Marlodge

Hellre en fluga i vattnet än en kossa på isen.....!

1looplina.jpg

• Svar 55
  • Visningar 14,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Publicerat

Oh ;)

Whore house special ;)

Redigerad med Hank

Jamtland, Jamtland, jamt å ständut!

Publicerat
  • Författare
Oh ;)

Whore house special ;)

ALLT ANNAT ÄN UTOM JUST DET!! INGET SLÅR RIKTIGT BRA STEELHEADFISKE. I VART FALL INTE OM MAN ÄR ROAD AV KALLT STRÖMMANDE VATTEN OCH GALEN FISK. LAX OVH HAVSÖRING, HUR UNDERBARA DE ÄN ÄR, LIGGER LÅNGT BAKOM.

M

1looplina.jpg

Publicerat

mmm me like!!!!

Varberg Bästkusten 4år närmre till 50 på + sidan, EFFA Licensierad Kast-Instruktör!

Publicerat

Formula 1

Hardcore!!!

Publicerat

Bra grejor det där Pär!!

;):wub:

Publicerat
ALLT ANNAT ÄN UTOM JUST DET!! INGET SLÅR RIKTIGT BRA STEELHEADFISKE. I VART FALL INTE OM MAN ÄR ROAD AV KALLT STRÖMMANDE VATTEN OCH GALEN FISK. LAX OVH HAVSÖRING, HUR UNDERBARA DE ÄN ÄR, LIGGER LÅNGT BAKOM.

M

Vad du skriker hörru... ;)

Men jag kan bara hålla med det lilla jag fiskat steelhead. Man tror fan inte det är sant vilket åka det är i dom.

"Wise men talk bacause they have something to say; Fools because they have to say something" - Plato

Scandinavian Split Cane

www.scandcane.com

Publicerat
  • Författare
Vad du skriker hörru... ;)

Men jag kan bara hålla med det lilla jag fiskat steelhead. Man tror fan inte det är sant vilket åka det är i dom.

Va??? :wub: Gubben (=jag) håller på att bli döv.... Skit samma. Jag blir sjuk när jag ser denna filmsnutt. Hade tre drömturer till Babine mellan 1998-2000. Oförglömliga. Första dagen bröt jag 0.40 tafs direkt efter hugget på de tre första fiskarna. Ingen väntmån där inte. Guiden kom ner och flinade stort: -"So you are learning about the Babine uppercut, Swede!!"

M

1looplina.jpg

Publicerat

Grym filmsnutt!

Publicerat
Va??? :wub: Gubben (=jag) håller på att bli döv.... Skit samma. Jag blir sjuk när jag ser denna filmsnutt. Hade tre drömturer till Babine mellan 1998-2000. Oförglömliga. Första dagen bröt jag 0.40 tafs direkt efter hugget på de tre första fiskarna. Ingen väntmån där inte. Guiden kom ner och flinade stort: -"So you are learning about the Babine uppercut, Swede!!"

M

Glöm inte att vi är lika gamla... Den här gubben är halvdöv han med. ;)

Nånting jag aldrig glömmer är mitt livs första steelhead i McKenzie River. Kristallklart vatten och stog man och rekade tillräckligt länge kunde man se nåt som blänkte till, och då visste man... Sen var det "uppströms nymf" med GP studsande på botten och jag såg blänket när den tog. Så hårt som den fisken slog på hade jag inte vart med om tidigare. Det var ingen stor fisk, men vilken cirkus. Det första som hände var att den gjorde tre luftsprång efter varandra och sen bar det iväg. Linan bara for iväg från rullen och när jag trodde jag hade fisken mitt framför mig kommer upp igen tio meter nedströms och linan fullkomligt fräste när den skar vatten... Jag kom på mig själv med att stå och gapskaratta och jag drar på mun nu med när jag skriver detta. 8½ fots hålbyggt bambuspö förresten... :)

"Wise men talk bacause they have something to say; Fools because they have to say something" - Plato

Scandinavian Split Cane

www.scandcane.com

Publicerat
  • Författare

Nånting jag aldrig glömmer är mitt livs första steelhead i McKenzie River. Kristallklart vatten och stog man och rekade tillräckligt länge kunde man se nåt som blänkte till, och då visste man... Sen var det "uppströms nymf" med GP studsande på botten och jag såg blänket när den tog. Så hårt som den fisken slog på hade jag inte vart med om tidigare. Det var ingen stor fisk, men vilken cirkus. Det första som hände var att den gjorde tre luftsprång efter varandra och sen bar det iväg. Linan bara for iväg från rullen och när jag trodde jag hade fisken mitt framför mig kommer upp igen tio meter nedströms och linan fullkomligt fräste när den skar vatten... Jag kom på mig själv med att stå och gapskaratta och jag drar på mun nu med när jag skriver detta. 8½ fots hålbyggt bambuspö förresten... :wub:

Grymt fint minne, Danne. Man fattar ju bättre varför min polare beställde tre toppar till det Maslan/ECP spö jag nu har......

M

1looplina.jpg

Publicerat

Vilka torpeder ;)

Publicerat

Nånting jag aldrig glömmer är mitt livs första steelhead i McKenzie River. Kristallklart vatten och stog man och rekade tillräckligt länge kunde man se nåt som blänkte till, och då visste man... Sen var det "uppströms nymf" med GP studsande på botten och jag såg blänket när den tog. Så hårt som den fisken slog på hade jag inte vart med om tidigare. Det var ingen stor fisk, men vilken cirkus. Det första som hände var att den gjorde tre luftsprång efter varandra och sen bar det iväg. Linan bara for iväg från rullen och när jag trodde jag hade fisken mitt framför mig kommer upp igen tio meter nedströms och linan fullkomligt fräste när den skar vatten... Jag kom på mig själv med att stå och gapskaratta och jag drar på mun nu med när jag skriver detta. 8½ fots hålbyggt bambuspö förresten... :wub:

Episkt.

Publicerat

*suck* love at first sight.... ;)

Release all wild trout.

Publicerat

Rock`n`roll ! :)

Publicerat

Slutsåld. Att jag missade detta :)

Root! Förlåt dem, de vet inte vad de gör!

Fd. Global Moderator

Årets Edgare 2012

Veritas liberabit vos

Publicerat

Är det samma lika? Olika omslag?

Root! Förlåt dem, de vet inte vad de gör!

Fd. Global Moderator

Årets Edgare 2012

Veritas liberabit vos